Tady je zatim pokud vim zvykem pouze postavani hostesek v predsali, ti co u nas chodi do kina se tedy maji na co tesit :-) To ze nepusti nikoho do salu po reklamach je pro zadavatele reklamy super, pak alespon neni rozdil mezi poctem prodanych listku a poctem reklamou zasazenych divaku. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Martin Kouril" <kouril@jobpilot.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, June 23, 2003 4:35 PM Subject: Re: OT -- RE: CTR 25 % > troufám si tvrdit, ze to není výmysl novy... ta to okoukala na západe... > > btw: kdyz uz jsme u té reklamy v tv, lehce odbocím ke kino reklame.. v > nemecku bezí kino reklama nejméne 20 min s jednou prestávkou, kdy po prvním > bloku reklam se rozsvítí, nabehnou promotérky a zacnou nabízet produkt z > poslední reklamy (vetsinou cokoládové tycinky ci zmrzlinu) ... a tam > prepnout nemuzete a po zacátku reklam vám neprodají lístek a zdráhají se > pustit do sálu.. a to lístek do kina nenní zrovna nejlevnejsí zálezitostí... > > m>k>
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 23. 06. 2003, 16:58 CEST