Re: OT -- RE: CTR 25 %

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 23. 06. 2003, 16:56 CEST


Tady je zatim pokud vim zvykem pouze postavani hostesek v predsali, ti co u
nas chodi do kina se tedy maji na co tesit :-)
To ze nepusti nikoho do salu po reklamach je pro zadavatele reklamy super,
pak alespon neni rozdil mezi poctem prodanych listku a poctem reklamou
zasazenych divaku.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Martin Kouril" <kouril@jobpilot.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, June 23, 2003 4:35 PM
Subject: Re: OT -- RE: CTR 25 %


> troufám si tvrdit, ze to není výmysl novy... ta to okoukala na západe...
>
> btw: kdyz uz jsme u té reklamy v tv, lehce odbocím ke kino reklame.. v
> nemecku bezí kino reklama nejméne 20 min s jednou prestávkou, kdy po
prvním
> bloku reklam se rozsvítí, nabehnou promotérky a zacnou nabízet produkt z
> poslední reklamy (vetsinou cokoládové tycinky ci zmrzlinu) ... a tam
> prepnout nemuzete a po zacátku reklam vám neprodají lístek a zdráhají se
> pustit do sálu.. a to lístek do kina nenní zrovna nejlevnejsí
zálezitostí...
>
> m>k>



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 23. 06. 2003, 16:58 CEST