Vzhledem k obvykle delce televiznich spotu (20 az 30 s) ma p. Nemec jiste pravdu, bohuzel pro zadavatele a poskytovatele obsahu (a bohudik pro ctenare) vsak na Internetu neni regulace obsahu jako u televizi (poctu celoplosnych kanalu). Ceka-li obycejny divak na film na TV Nova, nema jinou volbu nez shlednout reklamu. Chce-li si navstevnik Internetu precist cokoliv a bude tam dlouha ci obtezujici reklama, najde to v 90% i jinde, kde reklama zatim nebude. Kdyz nam v kvetnu chyba webhostingu prodlouzila nacitani uvodni strany webu na jednu minutu, poklesl ihned logicky pocet shlednutych stran oproti rocnimu prumeru o 20%. Otazkou je, co by se stalo, kdyby mezitim ctenari videli misto prazdne bile stranky poutavou animaci - pribeh. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Milan Kylar" <milan.kylar@worldonline.cz> To: <reklama@nawebu.cz>; "Robert Nemec" <nemec@robertnemec.com> Sent: Friday, June 20, 2003 10:36 PM Subject: Re: CTR 25 % > > Osobne se bych se take primlouval za delsi reklamy. Behem peti sekund, co > > vam vyjede ilayer, se neda rozehrat zadny poradny pribeh. > > Konecne se budeme pripojovat na Inet quli reklame, nikoliv quli obsahu... > Bajecna vize uz se tesim :-) > > Milan Kylar
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 21. 06. 2003, 13:02 CEST