Re: CTR 25 %

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 21. 06. 2003, 13:00 CEST


Vzhledem k obvykle delce televiznich spotu (20 az 30 s) ma p. Nemec jiste
pravdu, bohuzel pro zadavatele a poskytovatele obsahu (a bohudik pro
ctenare) vsak na Internetu neni regulace obsahu jako u televizi (poctu
celoplosnych kanalu). Ceka-li obycejny divak na film na TV Nova, nema jinou
volbu nez shlednout reklamu. Chce-li si navstevnik Internetu precist cokoliv
a bude tam dlouha ci obtezujici reklama, najde to v 90% i jinde, kde reklama
zatim nebude.
Kdyz nam v kvetnu chyba webhostingu prodlouzila nacitani uvodni strany webu
na jednu minutu, poklesl ihned logicky pocet shlednutych stran oproti
rocnimu prumeru o 20%. Otazkou je, co by se stalo, kdyby mezitim ctenari
videli misto prazdne bile stranky poutavou animaci - pribeh.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz





----- Original Message -----
From: "Milan Kylar" <milan.kylar@worldonline.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>; "Robert Nemec" <nemec@robertnemec.com>
Sent: Friday, June 20, 2003 10:36 PM
Subject: Re: CTR 25 %


> > Osobne se bych se take primlouval za delsi reklamy. Behem peti sekund,
co
> > vam vyjede ilayer, se neda rozehrat zadny poradny pribeh.
>
> Konecne se budeme pripojovat na Inet quli reklame, nikoliv quli obsahu...
> Bajecna vize uz se tesim :-)
>
> Milan Kylar



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 21. 06. 2003, 13:02 CEST