I. Totální Duck zkrachoval II. Poslední zprávy z internetu: - Kam bude přesunut portál Seznam.cz - Centrum.cz konečně prodáno - Atlas.cz zavádí novou službu do svého portfolia - TV Nova přichází se seriálem o internetu III. Nové reklamní produkty I. Totální Duck zkrachoval Po totální fiasku voleb do EU, kdy se nám nepodařilo naší kampaní pro naše klienty prosadit NE, a tak jim zajistit tučný podíl na státním reklamním koláči i při příštím referendu, nám klienti odmítli vyplatit slíbenou odměnu a reklamní a zpravodajská blbentura Totální Duck zkrachovala. II. Poslední zprávy od Totálního Ducka z internetu Upozorňujeme, že vše jsou naprosté dezinformace, jejich nepravdivost se nám však nepodařilo stoprocentně potvrdit. Mnoho lidí se nám ozvalo po odhalení projektu tzv. Lukačovičova seznamu s otázkou, kam budou přesunuty původní portálové služby Seznam.cz. Podařilo se nám zjistit, že Ivo Lukačovič zvažuje přemístění na doménu vseznam.cz (VšeZnám.cz), kde by se navíc dostalo prostoru i pro jeho vizionářské aktivity, a pravidelný nedělní internetový pořad, pro který se nedávno uvolnila obrovská díra na trhu, s názvem "Volejte Ivo Lukačovičovi". V brzké době bude možná prodán portál Centrum.cz. Joe Palivec, ředitel velké české palírny, nám k chystané akvizici sdělil: "Po vstupu do EU bude zakázáno používat pro naše produkty název Rum, a náhradní značka Tuzemák se na trhu neujala. Chceme proto využít již vybudované kvalitní značky CentRum. " Ani manažeři Centra nepřijdou zkrátka, jejich opce budou vyplaceny v tvrdé měně. Českých drah a Mafry, které Centrum již dříve zakoupilo, se bude nový vlastník chtít co nejdříve zbavit. (K chystané transakci se nám ozval anonym vystupující pod iniciály S.P., který oznámil, že ve skutečnosti všechny výše jmenované i nejmenované subjekty ovládá on, přes svůj projekt, který slovo centrum ve svém názvu také nese, a jehož cílem proto už dávno bylo převzít Centrum.cz.) Portál Atlas.cz, po úspěchu který mělo Centrum s Hantecem, přichází se Slovníkem sprostých slov. "Kromě Centra nás inspiroval také Seznam, který kdysi se sprostými slovy ve slovníku začal. Díky naší specializaci můžeme slíbit uživatelům mnohem větší rozsah slovní zásoby, součástí bude také učební modul, který jim jejich slovní zásobu v této oblasti umožní efektivně a v rychlé době rozšířit. Atlas.cz tak doplňuje své portfolio, Slovník sprostých slov je jen další logické rozšíření našich aktivit na sex.atlas.cz.", sdělil nám nepojmenovaný manažer Atlasu. Po mnoha stížnostech na celkovou úroveň, kvalitu a objektivnost pořadů o internetu od České televize, se rozhodla pořad o internetu udělat TV Nova. Ve svém seriálu o 200 dílech odvysílá postupně v nezměněné podobě včetně popisků celý Seznam.cz. Fanoušci seriálů přivítali projekt s nadšením. III. Nové reklamní produkty Případová studie 1, Léčba závislosti na nikotinu K čemu je zbytečná kreativa, zeptali se sami sebe kreativci Totálního Ducku. Inspirování dávným vystupováním psychotronika Kašpirovského v televizi, a za použití moderních psychologických metod léčby závislostí, vznikla geniální forma reklamy, mezi jejíž přednosti patří velká účinnost již při jednom odvysílání. Všechny TV diváky trpící závislostí na nikotinu, zveme k obrazovkám dne 31. června ve 20:01:40. Odborný psychoterapeut Vás během tří minut provede krok po kroku takzvanou metodou přesmyku, kde Vaše závislost na nikotinu bude vyměněna za závislost na čokoládě. Ještě koncem června proběhně první vlna kampaně na internetu, mimo jiné formou flashových Interstitialů na serveru Tobacco.cz. Za pouhé dvě minuty zírání na náš Interstitial garantujeme 63% úspěšnost při léčbě nikotinových závislostí. Případová studie 2, LocoCola: LocoCola, založená před několika lety panem Kamilem Mašín-Führerem, byl dříve lokální hráč na trhu nasycenými nápoji obslujující trh strojvůdců Českých drah na dálkových tratích. Totálnímu Duckovi se podařilo spojit zájmy společnosti LocoCola s výrobcem počítačů firmou MBI. Do všech internetových kaváren v Praze byly s velkou slevou nainstalovány multifunkční počítači, do kterých MBI zabudovala automat na LocoColu. Reklamní kampaní po celém českém internetu, cílenou pouze na uživatele přistupující z IP adres zúčastněných kaváren, se nám podařilo zcela vytlačit kávu z tohoto trhu ve prospěch LocoColy. Klientům jsou promítány bannery, útočící vizuální a zvukově na jejich chuťové buňky, které pak předčasně vysílají do mozku signál o potřebě se napít. Nejenže klienti preferují LocoColu před kávou, jejich spotřeba nápojů se zvýšila mnohonásobně. Je to také první případ, kdy při jedné reklamní kampani došlo k propojení shodných zájmů několika subjektů, jmenovitě kaváren jako majitelů franšízy, LocoColy, a MBI. Další prvenství nám patří při reklamním použití pokročilých psychologických metod kombinujících ovlivňování lidského chování na několika úrovních najednou a přímým ovlivňováním percepčních schopností lidského mozku. Případová studie 3, Konec CTR - nastupuje BTR Reklamní produkt, kde se uživatel internetu přímo zapojí do reklamy, bude uveden v několika příštích týdnech. Proces, který spatřil světlo světa poprvé v laboratořích Totálního Ducku, spočívá ve využití šokujícího vizuálního sdělení, a následné reakci uživatele. Ve zkušebních podmínkách naší laboratoře jsme testovacím osobám promítali bannery, z nich na ně ve velké rychlosti a s urážlivou nadávkou vykukovaly české nepopulární osobnosti. U 6,87% subjektů bylo docíleno silné stresové protireakce spočívající v rozbití monitoru, v praktickém nasazení na internetu je předpoklad pro ještě vyšší účinnost. Současně je podprahově vysílána značka výrobce monitorů, jehož značku si subjekt koupí poté, co ten svůj rozbije. Nejenže se nám zde podařilo, aby se subjekt stal sám součástí reklamního procesu, bude díky našemu inovátorství v brzké době předefinován populární název CTR, click-through rate, na BTR, breakthrough-rate. Je zajímavé, že jsme schopni dosáhnout násobně větších BTR, než jsou průměrné hodnoty v současnosti obvyklé pro CTR. Případové studie 4, Internet je na lince XXX-XXX-XXX Pro operátora erotické linky jsme zacílili reklamu na stálé návštěvníky Seznamu. Vhodně zvoleným sdělením se nám podařilo je přesvědčit, že Internet ve skutečnosti není Seznam, ale že Internet je placená linka XXX-XXX-XXX, kde jim cvičené operátorky, a to opravdu online, poskytnou všechny služby, které doposud byli nuceni zdlouhavě sami vyhledávat přes Seznam. Kvak kvak, Váš (se slzou v očích se loučící) Totální Duck po krachu své agentury jediná nezaměstnaná kachna na světě
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 16. 06. 2003, 13:11 CEST