novéreklamní produkty;Centrum prodáno; Seznam přemístěn

From: Totální Duck (totalniduck@centrum.cz)
Date: 16. 06. 2003, 13:10 CEST


I. Totální Duck zkrachoval
II. Poslední zprávy z internetu:
- Kam bude přesunut portál Seznam.cz
- Centrum.cz konečně prodáno
- Atlas.cz zavádí novou službu do svého portfolia
- TV Nova přichází se seriálem o internetu
III. Nové reklamní produkty

I. Totální Duck zkrachoval

Po totální fiasku voleb do EU, kdy se nám nepodařilo naší kampaní pro 
naše klienty prosadit NE, a tak jim zajistit tučný podíl na státním 
reklamním koláči i při příštím referendu, nám klienti odmítli 
vyplatit slíbenou odměnu a reklamní a zpravodajská blbentura Totální 
Duck zkrachovala.

II. Poslední zprávy od Totálního Ducka z internetu 

Upozorňujeme, že vše jsou naprosté dezinformace, jejich nepravdivost 
se nám však nepodařilo stoprocentně potvrdit. 

Mnoho lidí se nám ozvalo po odhalení projektu tzv. Lukačovičova 
seznamu s otázkou, kam budou přesunuty původní portálové služby 
Seznam.cz. Podařilo se nám zjistit, že Ivo Lukačovič zvažuje 
přemístění na doménu vseznam.cz (VšeZnám.cz), kde by se navíc dostalo 
prostoru i pro jeho vizionářské aktivity, a pravidelný nedělní 
internetový pořad, pro který se nedávno uvolnila obrovská díra na 
trhu, s názvem  "Volejte Ivo Lukačovičovi".

V brzké době bude možná prodán portál Centrum.cz.  Joe Palivec, 
ředitel velké české palírny, nám k chystané akvizici sdělil: "Po 
vstupu do EU bude zakázáno používat pro naše produkty název Rum, a 
náhradní značka Tuzemák se na trhu neujala. Chceme proto využít již 
vybudované kvalitní značky CentRum. " Ani manažeři Centra nepřijdou 
zkrátka, jejich opce budou vyplaceny v tvrdé měně. Českých drah a 
Mafry, které Centrum již dříve zakoupilo, se bude nový vlastník chtít 
co nejdříve zbavit. 
(K chystané transakci se nám ozval anonym vystupující pod iniciály 
S.P., který oznámil, že ve skutečnosti všechny výše jmenované i 
nejmenované subjekty ovládá on, přes svůj projekt, který slovo 
centrum ve svém názvu také nese, a jehož cílem proto už dávno bylo 
převzít Centrum.cz.)

Portál Atlas.cz, po úspěchu který mělo Centrum s Hantecem, přichází 
se Slovníkem sprostých slov. "Kromě Centra nás inspiroval také 
Seznam, který kdysi se sprostými slovy ve slovníku začal. Díky naší 
specializaci můžeme slíbit uživatelům mnohem větší rozsah slovní 
zásoby, součástí bude také učební modul, který jim jejich slovní 
zásobu v této oblasti umožní efektivně a v rychlé době rozšířit. 
Atlas.cz tak doplňuje své portfolio, Slovník sprostých slov je jen 
další logické rozšíření našich aktivit na sex.atlas.cz.", sdělil nám 
nepojmenovaný manažer Atlasu.

Po mnoha stížnostech na celkovou úroveň, kvalitu a objektivnost 
pořadů o internetu od České televize, se rozhodla pořad o internetu 
udělat TV Nova. Ve svém seriálu o 200 dílech odvysílá postupně v 
nezměněné podobě včetně popisků celý Seznam.cz. Fanoušci seriálů 
přivítali projekt s nadšením.


III. Nové reklamní produkty

Případová studie 1, Léčba závislosti na nikotinu

K čemu je zbytečná kreativa, zeptali se sami sebe kreativci Totálního 
Ducku. Inspirování dávným vystupováním psychotronika Kašpirovského v 
televizi, a za použití moderních psychologických metod léčby 
závislostí, vznikla geniální forma reklamy, mezi jejíž přednosti 
patří velká účinnost již při jednom odvysílání.
Všechny TV diváky trpící závislostí na nikotinu, zveme k obrazovkám 
dne 31. června ve 20:01:40. Odborný psychoterapeut Vás během tří 
minut provede krok po kroku takzvanou metodou přesmyku, kde Vaše 
závislost na nikotinu bude vyměněna za závislost na čokoládě. Ještě 
koncem června proběhně první vlna kampaně na internetu, mimo jiné 
formou flashových Interstitialů na serveru Tobacco.cz. Za pouhé dvě 
minuty zírání na náš Interstitial garantujeme 63% úspěšnost při léčbě 
nikotinových závislostí.

Případová studie 2, LocoCola:
LocoCola, založená před několika lety panem Kamilem Mašín-Führerem, 
byl dříve lokální hráč na trhu nasycenými nápoji obslujující trh 
strojvůdců Českých drah na dálkových tratích. Totálnímu Duckovi se 
podařilo spojit zájmy společnosti LocoCola s výrobcem počítačů firmou 
MBI. Do všech internetových kaváren v Praze byly s velkou slevou 
nainstalovány multifunkční počítači, do kterých MBI zabudovala 
automat na LocoColu. Reklamní kampaní po celém českém internetu, 
cílenou pouze na uživatele přistupující z IP adres zúčastněných 
kaváren, se nám podařilo zcela vytlačit kávu z tohoto trhu ve 
prospěch LocoColy. Klientům jsou promítány bannery, útočící vizuální 
a zvukově na jejich chuťové buňky, které pak předčasně vysílají do 
mozku signál o potřebě se napít. Nejenže klienti preferují LocoColu 
před kávou, jejich spotřeba nápojů se zvýšila mnohonásobně.
Je to také první případ, kdy při jedné reklamní kampani došlo k 
propojení shodných zájmů několika subjektů, jmenovitě kaváren jako 
majitelů franšízy, LocoColy, a MBI. Další prvenství nám patří při 
reklamním použití pokročilých psychologických metod kombinujících 
ovlivňování lidského chování na několika úrovních najednou a přímým 
ovlivňováním percepčních schopností lidského mozku.


Případová studie 3, Konec CTR - nastupuje BTR

Reklamní produkt, kde se uživatel internetu přímo zapojí do reklamy, 
bude uveden v několika příštích týdnech. Proces, který spatřil světlo 
světa poprvé v laboratořích Totálního Ducku, spočívá ve využití 
šokujícího vizuálního sdělení, a následné reakci uživatele. Ve 
zkušebních podmínkách naší laboratoře jsme testovacím osobám 
promítali bannery, z nich na ně ve velké rychlosti a s urážlivou 
nadávkou vykukovaly české nepopulární osobnosti. U 6,87% subjektů 
bylo docíleno silné stresové protireakce spočívající v rozbití 
monitoru, v praktickém nasazení na internetu je předpoklad pro ještě 
vyšší účinnost. Současně je podprahově vysílána značka výrobce 
monitorů, jehož značku si subjekt koupí poté, co ten svůj rozbije. 
Nejenže se nám zde podařilo, aby se subjekt stal sám součástí 
reklamního procesu, bude díky našemu inovátorství v brzké době 
předefinován populární název CTR, click-through rate, na BTR, 
breakthrough-rate. Je zajímavé, že jsme schopni dosáhnout násobně 
větších BTR, než jsou průměrné hodnoty v současnosti obvyklé pro CTR.


Případové studie 4, Internet je na lince XXX-XXX-XXX

Pro operátora erotické linky jsme zacílili reklamu na stálé 
návštěvníky Seznamu. Vhodně zvoleným sdělením se nám podařilo je 
přesvědčit, že Internet ve skutečnosti není Seznam, ale že Internet 
je placená linka XXX-XXX-XXX, kde jim cvičené operátorky, a to 
opravdu online, poskytnou všechny služby, které doposud byli nuceni 
zdlouhavě sami vyhledávat přes Seznam.

Kvak kvak,
Váš (se slzou v očích se loučící)
Totální Duck
po krachu své agentury jediná nezaměstnaná kachna na světě



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 16. 06. 2003, 13:11 CEST