Re: CTR banneru

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 13. 06. 2003, 12:39 CEST


Souhlasim, ale CTR je podle mne jedno vcelku dobre porovnatelne meritko.
Teprve diky vysledku CTR pak mohu mluvit o dosazenem zisku, nulove CTR =
nulovy zisk, tedy alespon pri nasi reklame na zbozi ...

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz




----- Original Message -----
From: "Peter Rehanek" <prehanek@adpepper.sk>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, June 13, 2003 11:45 AM
Subject: RE: CTR banneru


Kampane ale nie su len o klikoch, je to predsa aj o inych veciach ako
unikatny uzivatelia, navstevy...

Peter Rehanek



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 13. 06. 2003, 12:41 CEST