Trochu se nam to rozbehlo. Me zajimaly opravdu jen ty nakupy na zaklade nejakych vtiravych reklam od banneru k tem vetsinou nejagresivnejsim uvodkam pred vlastnim serverem. Pres internet nakupuju uz tretim rokem v objemech cca 10 - 20 t. rocne, ale nikdy ne na zaklade banneru. Vzdy je to vyber z moznosti. Par dni hledani ... Predpokladam, ze v teto konfere je inetova gramotnost asi na urovni, kterou inetovy prumer dosahne tak za cca. 3 roky (muj dojem - vymysl). Timto zpusobem jsem si chtel udelat obrazek o tom jestli nejaky bannery vubec maji budoucnost a nejsou jen nastrojem na stazeni novacku (driv jsem na ne dost klikal :) Jinym oborem je predplacene klicove slovo (seznam), tam jsem obcas kliknul i ted. S přáním příjemného dne Martin Kostelník
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 09. 06. 2003, 09:39 CEST