Re: nakup pres internet

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 07. 06. 2003, 22:26 CEST


> To bylo 80 privedenych bannerem nebo 80 celkem?
Celkem 80 vyrobku bylo zakoupeno prvonavstevniky naseho serveru, kdyz to
cislo uvadim v souvislosti s bannerovou kampani ...

> Asi na "produkt", ne na "vyrobek". Nebo prodavate vyrobky za 140 000 Kc?
Nevim proc se snazite slovickarit, prodali jsme 80 vyrobku s celkovou trzbou
pres 150 tisic Kc.

> A marze je jenom hruby zisk.
Uvedenim vsech udaju kolem jsem se snazil naznacit, ze bannerova reklama s
temer nulovymi naklady muze byt i pro malou firmicku uspesna a hruby zisk se
v tomto konkretnim priklade muze temer rovnat cistemu. Kez by to tak bylo
vzdy a porad :-)

> Takze snad zadny banner, ale kvalitni PR nebo ruzne "sponzoringy,
> spoluprace..." a kvalitni registrace ve vyhledavacich a nejruznejsich
> katalozich.
Komunita v teto konferenci je jiste naprosto specificka, prumerny navstevnik
ceskeho Internetu vypada naprosto jinak. Proto tvrdim, ze bannerova reklama
i na konkretni vyrobek muze byt rozhodujicicm impulsem k nakupu. Vsichni
zakaznici tento vyrobek videli poprve v zivote na nasem banneru ...

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 07. 06. 2003, 22:27 CEST