> To bylo 80 privedenych bannerem nebo 80 celkem? Celkem 80 vyrobku bylo zakoupeno prvonavstevniky naseho serveru, kdyz to cislo uvadim v souvislosti s bannerovou kampani ... > Asi na "produkt", ne na "vyrobek". Nebo prodavate vyrobky za 140 000 Kc? Nevim proc se snazite slovickarit, prodali jsme 80 vyrobku s celkovou trzbou pres 150 tisic Kc. > A marze je jenom hruby zisk. Uvedenim vsech udaju kolem jsem se snazil naznacit, ze bannerova reklama s temer nulovymi naklady muze byt i pro malou firmicku uspesna a hruby zisk se v tomto konkretnim priklade muze temer rovnat cistemu. Kez by to tak bylo vzdy a porad :-) > Takze snad zadny banner, ale kvalitni PR nebo ruzne "sponzoringy, > spoluprace..." a kvalitni registrace ve vyhledavacich a nejruznejsich > katalozich. Komunita v teto konferenci je jiste naprosto specificka, prumerny navstevnik ceskeho Internetu vypada naprosto jinak. Proto tvrdim, ze bannerova reklama i na konkretni vyrobek muze byt rozhodujicicm impulsem k nakupu. Vsichni zakaznici tento vyrobek videli poprve v zivote na nasem banneru ... Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 07. 06. 2003, 22:27 CEST