Bannerova reklama na zbozi funguje, mozna bude nektere z vas skutecny pripad z nasi praxe zajimat: Ve vymennem systemu jsme za mesic kveten zdarma protocili 443.135 banneru 468x60 a 125x125, ktere nas nic nestaly (udelala je kamaradka). Kliknuti bylo celkem 1.554 (CR=0,35%, vzhledem k naprosto nezname cilovce ve vymeniku a nas ryzi amaterismus bez bohateho strycka rekl bych slusne procento :-), a prodanych kusu vyrobku za mesic 80. Pri marzi 15% nam tedy tato fungujici bannerova reklama na jeden vyrobek (nabizeny i na jinych serverech) prinesla za kveten (temer) cisty zisk 20.765 Kc. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > -----Original Message----- > From: Martin Kostelník [mailto:kostelnik@yashica.cz] > Sent: Friday, June 06, 2003 3:58 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: nakup pres internet > > Kdyz uz se tu vsichni vespolek sverujeme se svymi nakupnimi zvyklostmi, > zajimalo by me, zda nekdo z vas jiz nakoupil zbozi na zaklade informaci > ziskanych prvotnim oslovenim bannerem ci jinou formou internetove reklamy > aniz by se s produktem/sluzbou seznamil jinou zkusenosti a jakou > pribliznou > castku takto investoval. > > Abych zacal: nikdy jsem na zaklade osloveni bannerem nenakoupil vubec nic. > Pres internet nakupuji, ale touhle formou jsem nebyl nikdy osloven tak > silne, aby to zapricinilo nejaky utraceny peniz. Jedinou vyjimkou je > informacni mail - akcni zbozi z jisteho obchodu (castka pod 1000,-) > > S přáním příjemného dne Martin Kostelník
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 07. 06. 2003, 00:55 CEST