naprosto souhlasim. taky jsem proti verejne dostupne reklame na eroticke sluzby, cigarety, alkohol, praci prasky, telekomunikacni sluzby, automobily, politicke strany a hnuti (ty zejmena!), dale pak jsem proti spamu, pop-up konsolim, fpa, flashovym bannerum a vubec vsem "novym" ale i starym reklamnim formatum. melo by se to vsechno zakazat nejakym vhodnym kodexem, pak by byl cely internet konecne v pohode, jak jsme vzdycky chteli (bohuzel bychom pak vetsinou museli vsichni delat neco jineho, coz by ale byla jen jedina nevyhoda) S pozdravem, Jan Eisler BTW> omlouvam se spravcum konference, ale v reklame na leo.cz bych neshledaval nic zavadneho, ani kdyby se jednalo o "oficialni" reklamu a ne o vtip (i kdyz bych v tomto pripade asi zvolil jiny 'wording' s ohledem na zdejsi 'cilovou skupinu'...) ----- Original Message ----- From: "Robert Nemec" <rob_list@robertnemec.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, June 05, 2003 3:36 PM Subject: Re: LEO??!!! > > I kdyby byla, proc ne? CEOs sexualne neziji? :)))))) > > Protoze jsem proti verejne dostupne reklame na eroticke sluzby. > > Mimochodem i Etický kodex internetové reklamy rika: > > "Erotická reklama se smí na veřejně přístupných internetových médiích > zobrazovat pouze v době od 22.00 - 03.00 hod. (SEČ)" > > Nevsiml jsem si, ze by ten den tak rychle ubehl a bylo uz deset hodin vecer. > :-) > > Rob > http://www.robertnemec.com
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 05. 06. 2003, 16:02 CEST