RE: Reklama Audi na idnes

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 05. 06. 2003, 15:24 CEST


Myslim, ze ta veta je typicky Nakonecny - zni to odborne, ale skutecny
obsah je cista nula.
Tak jako tak asi vetsina bude souhlasit, ze dobra reklama se pozna tak,
ze si ji uzivatel zapamatuje a spoji si propagovany vyrobek/znacku s
necim kladnym. Formaty, ktere agresivne a neocekavane prekryvaji obsah,
ktery ctu, tak nepusobi. Poskozuji jak ctenare, tak server a inzerenta.
Proc se stale pouzivaji, to mi zcela unika - leda ze by duvod byl ten,
ze umoznuji nskladat reklamy na strance ve dvou vrstvach pres sebe,
takze se jich tam vejde vic :-)
Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz

-----Original Message-----
From: Robert Nemec [mailto:rob_list@robertnemec.com] 
Sent: Thursday, June 05, 2003 3:12 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: Reklama Audi na idnes


Jenze nakupni rozhodnuti nebyvaji cinena jenom na zaklade pocitu. Navic
pocity mohou byt protichudne.

Schvalne jsem sahl po Motivaci lidskeho chovani od Nakonecneho a cervene
jsem si tam kdysi zaskrtl: "Odborna identifikace skutecnych motivu
jednani
subjektu patri k nejslozitejsim ukolum klinicke psychologie a vychazi
obvykle z uziti velmi specifickych metod." (s. 31).

Proste to neni jednoduche.

Rob
http://www.robertnemec.com

-



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 05. 06. 2003, 15:24 CEST