Myslim, ze ta veta je typicky Nakonecny - zni to odborne, ale skutecny obsah je cista nula. Tak jako tak asi vetsina bude souhlasit, ze dobra reklama se pozna tak, ze si ji uzivatel zapamatuje a spoji si propagovany vyrobek/znacku s necim kladnym. Formaty, ktere agresivne a neocekavane prekryvaji obsah, ktery ctu, tak nepusobi. Poskozuji jak ctenare, tak server a inzerenta. Proc se stale pouzivaji, to mi zcela unika - leda ze by duvod byl ten, ze umoznuji nskladat reklamy na strance ve dvou vrstvach pres sebe, takze se jich tam vejde vic :-) Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz -----Original Message----- From: Robert Nemec [mailto:rob_list@robertnemec.com] Sent: Thursday, June 05, 2003 3:12 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Reklama Audi na idnes Jenze nakupni rozhodnuti nebyvaji cinena jenom na zaklade pocitu. Navic pocity mohou byt protichudne. Schvalne jsem sahl po Motivaci lidskeho chovani od Nakonecneho a cervene jsem si tam kdysi zaskrtl: "Odborna identifikace skutecnych motivu jednani subjektu patri k nejslozitejsim ukolum klinicke psychologie a vychazi obvykle z uziti velmi specifickych metod." (s. 31). Proste to neni jednoduche. Rob http://www.robertnemec.com -
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 05. 06. 2003, 15:24 CEST