Trochu skromnosti by neskodilo. Jak vite, ze udelal Seznam chybu? Jak vite jake jsou cile Seznamu a jak je naplnuje? Kdyz se podivate par let nazpet tak uvidite, ze na co Seznam sahl, bylo uspesne. Podivejte se na konkurenty seznamu a uvidite, ze se za posledni dobu vsichni zacinaji podobat Seznamu jako vejce vejci. Na ambici Centra neni nic ambiciozniho - chteji dosahnout to, co jiz v podstate maji. Zatim vede Seznam drtive na body - srovnejte Google s vyhledavacem Centra, Novinky s Lidovkami... Co se tyce analyzovani ekonomiky a spol tak bych vam doporucil prostudovat idot.cz a to jak prechazeji lide ze Seznamu na ekonomicke stranky merene idotem. Neznamena to, ze Seznamu nejak fandim, v podstate nam take v nekterych oblastech konkuruje, ale fakta jsou fakta. Jiri Pallas www.Seznamka.cz --------- From: Miloš Hovorka [mailto:miloshovorka@volny.cz] Sent: Tuesday, June 03, 2003 9:18 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: centrum - může uspět klidně Podle mého názoru může Centrum klidně uspět - pokud neudělá stejnou chybu jako Seznam. Rozdělením odkazů na firemní (placené)a osobní (neplacené)podle mého názoru může dojít ke zhoršení vyhledávacích služeb Seznamu, protože spousta, v odkazech do 31. 5. zařazených firem, prostě nebude chtít tak vysoké poplatky za zveřejnění odkazu platit (mnozí je nebudou chtít platit ani z principu). Uživatelé Seznamu tak v něm nebudou nacházet to, co dosud snadno nacházeli a možná, že se začnou poohlížet po vyhledávacích službách jiných portálů. Já jsem si včera trošku zanalyzoval situaci v mé kategorii "ekonomika a finance" a řekl bych, že na spoustu webových stránek se uživatelé přes Seznam (tak, jako kdysi) nedostali. Centrum se tak podle mého názoru může stát vyhledávacím centrem českého internetu a když k tomu přidá i další zajímavé služby, tak se domnívám, že může svá ambiciózní očekávání naplnit. Miloš Hovorka, www.dane24.cz -----Original Message----- From: Martin Kouřil [mailto:kouril@jobpilot.cz] Sent: Tuesday, June 03, 2003 7:42 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: centrum S cílem získat nově příchozí uživatele českého internetu a přebrat i část klientely konkurence vyplouvá s novou televizní kampaní na své vyhledávací, e-mailové a další služby internetový portál Centrum.cz. Hlavním představitelem desetivteřinového spotu s ústředním sdělením "Centrum.cz - místo, kde začít na internetu", je olympijský medailista a lékař Lukáš Pollert. "Centrum.cz očekává, že do konce roku by mohlo být na českém internetu kolem 4 milionů unikátních uživatelů a hodlá si pro sebe ukrojit 35-40% podíl. Zdravím, docela by mě zajímalo, kdo z Vás považuje vyjádření centra.cz za reálné? --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002 ----------------------------------------------------------- reklama ----- Co potrebujete na to, abyste si mohli postavit dum? http://www.stavocentrum.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.483 / Virová báze: 279 - datum vydání: 19.5.2003 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.483 / Virová báze: 279 - datum vydání: 19.5.2003
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 03. 06. 2003, 10:26 CEST