RE: centrum - může uspět klidně

From: Jiri Pallas, Praha (jiri@pallas.cz)
Date: 03. 06. 2003, 10:38 CEST


Trochu skromnosti by neskodilo. Jak vite, ze udelal Seznam chybu? Jak vite
jake jsou cile Seznamu a jak je naplnuje?
Kdyz se podivate par let nazpet tak uvidite, ze na co Seznam sahl, bylo
uspesne. Podivejte se na konkurenty seznamu a uvidite, ze se za posledni
dobu vsichni zacinaji podobat Seznamu jako vejce vejci.
Na ambici Centra neni nic ambiciozniho - chteji dosahnout to, co jiz v
podstate maji. Zatim vede Seznam drtive na body - srovnejte Google s
vyhledavacem Centra, Novinky s Lidovkami...

Co se tyce analyzovani ekonomiky a spol tak bych vam doporucil prostudovat
idot.cz a to jak prechazeji lide ze Seznamu na ekonomicke stranky merene
idotem.

Neznamena to, ze Seznamu nejak fandim, v podstate nam take v nekterych
oblastech konkuruje, ale fakta jsou fakta.

Jiri Pallas
www.Seznamka.cz





---------
From: Miloš Hovorka [mailto:miloshovorka@volny.cz]
Sent: Tuesday, June 03, 2003 9:18 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: centrum - může uspět klidně


Podle mého názoru může Centrum klidně uspět - pokud neudělá stejnou
chybu jako Seznam.

Rozdělením odkazů na firemní (placené)a osobní (neplacené)podle mého
názoru může dojít ke zhoršení vyhledávacích služeb Seznamu, protože
spousta, v odkazech do 31. 5. zařazených firem, prostě nebude chtít tak
vysoké poplatky za zveřejnění odkazu platit (mnozí je nebudou chtít
platit ani z principu). Uživatelé Seznamu tak v něm nebudou nacházet to,
co dosud snadno nacházeli a možná, že se začnou poohlížet po
vyhledávacích službách jiných portálů.

Já jsem si včera trošku zanalyzoval situaci v mé kategorii "ekonomika a
finance" a řekl bych, že na spoustu webových stránek se uživatelé přes
Seznam (tak, jako kdysi) nedostali.

Centrum se tak podle mého názoru může stát vyhledávacím centrem českého
internetu a když k tomu přidá i další zajímavé služby, tak se domnívám,
že  může svá ambiciózní očekávání naplnit.

Miloš Hovorka, www.dane24.cz








-----Original Message-----
From: Martin Kouřil [mailto:kouril@jobpilot.cz]
Sent: Tuesday, June 03, 2003 7:42 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: centrum

S cílem získat nově příchozí uživatele českého internetu a přebrat i
část klientely konkurence vyplouvá s novou televizní kampaní na své
vyhledávací, e-mailové a další služby internetový portál Centrum.cz.
Hlavním představitelem desetivteřinového spotu s ústředním sdělením
"Centrum.cz - místo, kde začít na internetu", je olympijský medailista a
lékař Lukáš Pollert. "Centrum.cz očekává, že do konce roku by mohlo být
na českém internetu kolem 4 milionů unikátních uživatelů a hodlá si pro
sebe ukrojit 35-40% podíl.

Zdravím,
docela by mě zajímalo, kdo z Vás považuje vyjádření centra.cz za reálné?

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002


---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002



----------------------------------------------------------- reklama -----
Co potrebujete na to, abyste si mohli postavit dum?
http://www.stavocentrum.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.483 / Virová báze: 279 - datum vydání: 19.5.2003

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.483 / Virová báze: 279 - datum vydání: 19.5.2003



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 03. 06. 2003, 10:26 CEST