Re: Byt pop-up nebo nebyt pop-up?

From: Pavel Kolesnikov (k@les.cz)
Date: 30. 05. 2003, 12:55 CEST


On Fri, 30 May 2003, Robert Nemec wrote:

> http://www.internetnews.com/IAR/article.php/2213101.
>
> Podle tohoto pruzkumu jsou pop-upy 13x (sic!) ucinnejsi nez full-bannery.

Verim, ze tomu tak muze byt. Hlavni nevyhoda pop-upu IMHO nemiri
smerem k inzerentovi, ale k sajtu, na nemz je takovato reklama
umistena - proste vice obtezuje ty uzivatele, kteri inzeratem
nejsou osloveni.

Zajimave by bylo, kdyby tento pruzkum uvedl i "anti-ucinnost"
ve smyslu poklesu navstevnosti (ci poklesu narustu navstevnosti)
sajtu, na nichz byl tento pop-up umisten.

Pavel



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 30. 05. 2003, 12:55 CEST