Nase anketni otazka znela presne "Kolik dalších webů o mobilech (mimo GSM4U) pravidelně (během týdne) navštívíte?". Samozrejme ze z dlouhodobeho hlediska zalezi zejmena na kvalite magazinu, ale je to zacarovany kruh: vyssi pocet ctenaru nam totiz muze onu vyssi kvalitu pomoci budovat. Ano, ctenare ziskavame i aktivnim marketingem, logicky ne primitivni off-line reklamou, jinak bych ji sam nemohl kritizovat. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, May 12, 2003 3:58 AM Subject: RE: poslapavani prava velkymi subjekty? Jarek Jesenský napsal: > pres 30% ctenaru GSM4U.cz nenavstevuje ani jeden > konkurencni web o mobilech. Nenavstevuje, nebo nikdy nenavstivilo? V tom je totiz podstatny rozdil, ktery je vam samozrejme znam, ale v kontextu nasi debaty si neodpustim, abych ho nezduraznil. Jakakoli reklama totiz muze primet ctenare, aby urcity zdroj informaci vyzkousel, ale nedovedu si predstavit jak ho presvedci, aby ho dlouhodobe pouzival, pokud mu z jakehokoli duvodu vyhovuje mene, nez zdroj jiny. Zeptam se jeste jinak -- tech 30 % velmi vernych ctenaru jste snad ziskali reklamou, nota bene primitivni offline reklamou? Nema snad pro dlouhodobou ctenost vetsi vyznam kvalita magazinu? Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * ----------------------------------------------------------- reklama ----- Inzerce v oblasti mobilni komunikace? Jedine na Palmserveru! ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 12. 05. 2003, 04:42 CEST