Petr Hanisch [SMTP:petr.hanisch@aliaweb.cz] napsal: > kdyzbychom meli srovnavat media dle objemu > utracenych penez, tak je Internet stale nedulezity :-)) Nezamenoval bych vyznam Internetu a webove reklamy. Popravde receno mi smysl bannerovych kampani na webu ve prospech vstupu do EU neni ani trochu jasny. Je zde snad nekdo vahajici, koho by bannery o vyhodach vstupu presvedcily? Je zde snad nekdo, kdo o EU nikdy neslysel a bannery v nem podniti zajem? Je zde snad nekdo, kdo za znamejsi, lepsi a sympatictejsi povazuje USA, NATO, OSN ci EHS a bannerova kampan v nem upevni pozitivni povedomi o "znacce" EU? Na Webu by mely byt predevsim kvalitni informace o EU a lide by se k nim meli dostavat levnejsim zpusobem, nez pres bannery. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 07. 05. 2003, 18:03 CEST