From: michal cizek [Q&A] (cizmi@seznam.cz)
Date: 14. 04. 2003, 23:09 CEST
sex je jako nokia řetězové dopisy jsou podstatou svého fungování ryzím viral marketingem, a to i přesto, že většinou nenesou žádné marketingové sdělení. není to primárně jejich účelem. možná právě proto jsou vždy tak úspěšné (lépe řečeno: o těch neúspěšných se nedozvíme). jejich opakované hojné výskyty byly dostatečně zdokumentovány jinde a nemám v úmyslu svou dnešní glosu postavit na jejich výčtu. i když, kdo by nezavzpomínal například na nadčasovou, připusťme že kapku šovinistickou manželku, že. (jo a nazapomeňte si taky prohlídnout dálkový ovladač. holky, která umíte anglicky, je tu jeden i pro vás). sice jsem už někdy od 7 let, přes všechny výhrůžky, jaké neštěstí mě potká a jaké ohromné bohatství mine, všechnu tu kdysidávnou papírovou podobu řetězových dopisů zahazoval a věnoval se raději letadélku káněti. ale dneska mi to nedá a udělám vyjímku a tak si to alespoň zpětně u příslušných božstev trochu vyžehlím. jedná se totiž o poměrně vzácný druh: je nejen vtipný (nemám rád ty ubrečené a sentimentální) ale je současně i skvělým poselstvím marketingovým, byť s nejvyšší pravděpodobností nevyžádaným a neplánovaným. v opačném případě bych se přimlouval u nebeské komise za okamžité mimořádné přijetí autora do síně věčné marketingové slávy a posadil bych ho za tenhle mimořádný branding k obědu někam vedle davida ogilvyho a p. t. barnuma. sneer /* dopis a clanek odkazy: http://www.nowwwiny.cz/ */
This archive was generated by hypermail 2.1.6 : 14. 04. 2003, 23:09 CEST