sex je jako nokia

From: michal cizek [Q&A] (cizmi@seznam.cz)
Date: 14. 04. 2003, 23:09 CEST

  • Next message: Rudolf Musil: "Pravopis"
    sex je jako nokia
    
    řetězové dopisy jsou podstatou svého fungování ryzím viral marketingem, a to
    i přesto, že většinou nenesou žádné marketingové sdělení. není to primárně
    jejich účelem. možná právě proto jsou vždy tak úspěšné (lépe řečeno: o těch
    neúspěšných se nedozvíme). jejich opakované hojné výskyty byly dostatečně
    zdokumentovány jinde a nemám v úmyslu svou dnešní glosu postavit na jejich
    výčtu. i když, kdo by nezavzpomínal například na nadčasovou, připusťme že
    kapku šovinistickou manželku, že. (jo a nazapomeňte si taky prohlídnout
    dálkový ovladač. holky, která umíte anglicky, je tu jeden i pro vás).
    
    sice jsem už někdy od 7 let, přes všechny výhrůžky, jaké neštěstí mě potká a
    jaké ohromné bohatství mine, všechnu tu kdysidávnou papírovou podobu
    řetězových dopisů zahazoval a věnoval se raději letadélku káněti. ale dneska
    mi to nedá a udělám vyjímku a tak si to alespoň zpětně u příslušných božstev
    trochu vyžehlím. jedná se totiž o poměrně vzácný druh: je nejen vtipný
    (nemám rád ty ubrečené a sentimentální) ale je současně i skvělým poselstvím
    marketingovým, byť s nejvyšší pravděpodobností nevyžádaným a neplánovaným. v
    opačném případě bych se přimlouval u nebeské komise za okamžité mimořádné
    přijetí autora do síně věčné marketingové slávy a posadil bych ho za tenhle
    mimořádný branding k obědu někam vedle davida ogilvyho a p. t. barnuma.
    
    sneer
    
    /* dopis a clanek odkazy: http://www.nowwwiny.cz/ */
    

  • Next message: Rudolf Musil: "Pravopis"

    This archive was generated by hypermail 2.1.6 : 14. 04. 2003, 23:09 CEST