Asi tak: prestoze dost razantne postupuji proti ceskym spamerum (cca 10% z mych 500 e-mailu denne tvori spam a viry), nerekl jsem na tyto "peticni" e-maily ani tuk. Osobně si myslím, že zákaznická práva hájit lze a je to potřeba, ale musí to být vidět v médiích. To zda klesne T-Mobile v ten den tržba a o kolik, zda půjde o výraznou částku a tedy výrazný počet nespokojených zákazníků se asi nedovíme, pokud nám to mluvčí T-Mobile nebude chtít říct. Lze předpokládat, že pokud něco oficiálně padne, pak právě malé nevýznamné číslo, potvrzující jedině to, že T-Mobile jde správným směrem (podle nich). To když aktivisté Greenpeace zablokovali benzinky Shell, o tom věděl celý svět. Kdyby jen řidiči nečerpali benzín, nic se neděje (pro média). Při protestu proti drahému připojení na Internet také museli nejznámější české internetévé osobnosti přijít osobně a pod dohledem kamer TV k budově Českého Telecomu ... Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Jiri Rydl" <jr@altarinteractive.com> To: "Konference Reklama" <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, January 20, 2003 5:53 PM Subject: T-Mobil ustoupil tlaku zakazniku? > Co rikate na to, ze T-Mobile mirne zmenil politiku zpoplatnovani > internetovych SMS v reakci na natlak zakazniku? A hlavne, co si myslite o > tzv. "peticich/retezovych mailech", zejmena o te, kterou jste asi take v > uplynulych dnech dostali od pratel - o nepouzivani sluzeb T-Mobile 28.1.? > Jedna se o specialni druh spamu nebo jsme svedky "demokracie v praxi"? > > Jiri Rydl
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 01. 2003, 18:41 CET