Re: T-Mobil ustoupil tlaku zakazniku?

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 20. 01. 2003, 18:39 CET


Asi tak: prestoze dost razantne postupuji proti ceskym spamerum (cca 10% z
mych 500 e-mailu denne tvori spam a viry), nerekl jsem na tyto "peticni"
e-maily ani tuk.
Osobně si myslím, že zákaznická práva hájit lze a je to potřeba, ale musí to
být vidět v médiích. To zda klesne T-Mobile v ten den tržba a o kolik, zda
půjde o výraznou částku a tedy výrazný počet nespokojených zákazníků se asi
nedovíme, pokud nám to mluvčí T-Mobile nebude chtít říct. Lze předpokládat,
že pokud něco oficiálně padne, pak právě malé nevýznamné číslo, potvrzující
jedině to, že T-Mobile jde správným směrem (podle nich).
To když aktivisté Greenpeace zablokovali benzinky Shell, o tom věděl celý
svět. Kdyby jen řidiči nečerpali benzín, nic se neděje (pro média). Při
protestu proti drahému připojení na Internet také museli nejznámější české
internetévé osobnosti přijít osobně a pod dohledem kamer TV k budově Českého
Telecomu ...

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Jiri Rydl" <jr@altarinteractive.com>
To: "Konference Reklama" <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, January 20, 2003 5:53 PM
Subject: T-Mobil ustoupil tlaku zakazniku?


> Co rikate na to, ze T-Mobile mirne zmenil politiku zpoplatnovani
> internetovych SMS v reakci na natlak zakazniku? A hlavne, co si myslite o
> tzv. "peticich/retezovych mailech", zejmena o te, kterou jste asi take v
> uplynulych dnech dostali od pratel - o nepouzivani sluzeb T-Mobile 28.1.?
> Jedna se o specialni druh spamu nebo jsme svedky "demokracie v praxi"?
>
> Jiri Rydl



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 01. 2003, 18:41 CET