---> Bonjour! > Nicmene dobry vysledek v navsteve to rozhodne ma: > http://web.navrcholu.cz/nv_details.php?id=5884;page=2 Myslite to jako dusledne dotazeni pragmaticke teorie, ze ucel sveti prostredky? Muzeme tu navstevnost sledovat prubezne, abychom zjistili, kolik lidi se vrati (od Navrcholu to bohuzel nezjistime, protoze ta data nesleduje). Dalsi vec je hodnoceni kampane z pohledu konverzniho pomeru. Rekneme, ze firma oslovila 1.000.000 uzivatelu (nektere opakovane -- mam v emailu uz 15 kousku) velmi nevybiravym zpusobem a z nich na nabidku reagovalo pet tisic. Jako adresna forma osloveni s takovou negativni odezvou je ten pomer dost nizky. Dalsi vec je, ze mi ten email prisel vzdy prazdny s prilohou HTML, coz neni z hlediska pouzitelnosti prave to nejlepsi (dosud jsem tu prilohu neotevrel). Jinou veci je, kolik lidi ta kampan rozzurila. Kdyz me naposledy ospamoval Zoner, dusledne jsem ho pak rok ignoroval ve vsech clancich o webhostingu (novinare nespamujte ;-). Totez ted potka i Tvujdum. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 01. 2003, 14:06 CET