>nejsem si uplne jist, zda toto patri do konference o reklame. Nicmene v >pripade mass-mailingu asi ano. I bez Mass mailingu to sem patri - protoze firmy to berou jako reklamni tah. A ja si myslim, ze to proste nefunguje. Spousta firem se totiz takto chce "nenapadne" pripomenout. To je tak nenapadne, az me to urazi, protoze je to tak pruhledne... To uz by me bylo milejsi, kdyby napsaly: "Nazdar, nejak jsi prestal komunikovat, proc ? Mame tak skvele produkty" - no a ja bych jim odpovedel proc, a treba by se nakonec prislo na to, ze to bylo nejake nedorozumneni. Zatimco za prani je podvedomne zaradim do skatulky "kokoti non plus ultra", a uz to jen tak nerozchodej. Jako nakupci rocne "utracim" tak 2M$, takze je to prani mozna vyjde docela draho ;)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 12. 2002, 06:34 CET