SV: uvaha

From: jiri pallas (jiri@pallas.cz)
Date: 13. 12. 2002, 16:15 CET


Hodne lidi stale pouziva dvojklik /krasne ceske slovo/ a to se pocita u
billboardu 2x. Dalsi ztrata nam vznika pri ukazovani billboardu pres
bbmedia. No a potom to co rikate vy....
Jiri Pallas

----------
From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] 

Kolik vam to vyslo? Kdysi jsem to meril take (mam dokonce pocit, ze to
vyslo na Lupe), a ztrata byla nejakych 15 % (BTW zhruba stejna ztrata,
jako pocet ztracenych impresi pri propojeni dvou reklamnich systemu ci
pri redirectu na reklamni objekt, ktery se pouziva pri mereni reklamnich
kampani iDotem). Problem je samozrejme v netrpelivem uzivateli, ktery
misto cekani radeji jde jinam :-)
Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz
 

---
Odchozi zprava neobsahuje viry.
Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.423 / Virova baze: 238 - datum vydani: 25.11. 2002
 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 16:13 CET