Hodne lidi stale pouziva dvojklik /krasne ceske slovo/ a to se pocita u billboardu 2x. Dalsi ztrata nam vznika pri ukazovani billboardu pres bbmedia. No a potom to co rikate vy.... Jiri Pallas ---------- From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] Kolik vam to vyslo? Kdysi jsem to meril take (mam dokonce pocit, ze to vyslo na Lupe), a ztrata byla nejakych 15 % (BTW zhruba stejna ztrata, jako pocet ztracenych impresi pri propojeni dvou reklamnich systemu ci pri redirectu na reklamni objekt, ktery se pouziva pri mereni reklamnich kampani iDotem). Problem je samozrejme v netrpelivem uzivateli, ktery misto cekani radeji jde jinam :-) Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz --- Odchozi zprava neobsahuje viry. Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.423 / Virova baze: 238 - datum vydani: 25.11. 2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 16:13 CET