Miloš Hovorka [SMTP:miloshovorka@volny.cz] napsal: > analýza chování uživatelů internetu > z řad fyzických osob. Uživatelé jsou snad vždy fyzické osoby, ne? > Víte např., že podle mnou nedávno prováděného > průzkumu ... Jde si někde přečíst o tom průzkumu nějaké podrobnosti? > ... asi 50 vzdělaných a dobře situovaných osob > více než 90 % nevědělo, že si mohou zajímavé > webové stránky ukládat do položky oblíbené? Fakt je, že se to shoduje s mými zkušenostmi -- sice jsem žádný průzkum nedělal, ale občas u klientů nahlédnu do jejich oblíbených položek a ono tam většinou nic není. Prakticky každého klienta také musíme učit, jak zkopírovat URL prohlížené stránky do emailu, protože bez toho se provozovatel firemních stránek neobejde, ale skoro žádný zpočátku netuší, že něco takového vůbec jde. Problém je, že všechna tato osobní pozorování mají spornou hodnotu, pokud nejsou podložena solidními průzkumy. V podstatě mohou sloužit jen jako inspirace, aby si člověk dokázal předs tavit, co všechno jiní nemusí znát. Mimochodem, "potěšilo" mne že mnoho lidí ještě stále chodí na Seznam (či jiný portál) tak, že na Atlasu (či jiném portálu) vyhledává www.seznam.cz (či jiné platné URL) -- viz včerejší článek Martina Kopty na Lupě. Možná považují pole pro URL v prohlížeči za trikový banner ;-) Zdraví, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 11. 12. 2002, 17:37 CET