RE: všichni 3

From: Pavel ILLICHMANN (pavel.illichmann@triax.cz)
Date: 10. 12. 2002, 10:07 CET


Uz mi to nedalo abych se nevlozil. OMD zadnou kampan na Seznamce
nenakoupila. Pokud je mi znamo a melo by, protoze tu Seznamku delame
vyhradne tak to naplanovalo a nakoupilo Arbomedia. A ted se ptam pane
Symersky, proc to OMD nenakoupilo rovnou? Jsou to vazby a nebo vyssi moc?

A co se tyka cilovych skupin, tak mi mi reknete jak moc se snazite neco
zjistovat. Garantuji vam ze mame absolutne nejlepe personalizovane lidi na
internetu. Umime cilit nejen trivialne podle pohlavi, veku. Ale taky vime,
jestli ten clovek kouri, jake provozuje sporty, jestli ma auto a nebo chatu
a sposty dalsich veci. Vsechny medialni agentury to vi, ale nevidim tu
"frontu" zajemcu o toto zacileni. Az teprve, kdyz toto predvadime koncovym
klientum, tak oni se naopak divi, proc jim to ta jejich medialni agentura
davno nerekla, ze neco takoveho lze.

Pavel ILLICHMANN
Triax CZ s.r.o.

-----Original Message-----
From: Symersky, Tomas [mailto:tomas.symersky@omd.cz]
Sent: Tuesday, December 10, 2002 9:46 AM
To: 'reklama@nawebu.cz'
Subject: RE: všichni 3
Importance: High


tak ted uprimne z meho osobniho pohledu - nakupujeme oboje, na CD-R mi prave
kampan bezi a na Seznamce take :-)))

nemuzete to ale prirovnavat ktery server ma dobre navstevniky vzhledem k
obsahu banneru, ale k cilove skupine, kterou chcete oslovit!! to muze byt
mnohdy jine - napr. kampan na automobil za 800.000 vam prijde, ze ma byt na
autoserverech a na serverech, kde jsou lide s vyssimy prijmy, manazeri atd
(vzhledem k cene auta)....ale to je omyl, protoze auto je podle predstav
klienta a tedy i podle zadani kampane urceno pro mlade lidi sportovne
zalozene - takze se inzerat neobjevi na serverech Patria, Aliaweb,... ale na
Windsurfing (maly server, ne?), servery o adrenalinovych sportech, o traveni
volneho casu sportem a ne lezenim u TV nebo v restauraci

-----Původní zpráva-----
Od: Jiri Pallas, Praha [mailto:jiri@pallas.cz]
Odesláno: 10. prosince 2002 9:38
Komu: reklama@nawebu.cz
Předmět: RE: všichni 3


Proc se nepodivat na fakta? Seznamka nebo CD-R jsou v auditech, data maji,
ale kampane, ktere by se tam mely objevovat najdete na serverech, ktere ma
vyrazne vyssi ceny, vyrazne nizsi navstevnost a horsi cilovou skupinu ve
vztahu k obsahu reklamy.
Jsem mozna na tenkem lede, ale kus kolace, ktery si medialka ukusuje by mel
stacit aby v opripade nedostatku dat na to, aby medialka metodicky pomohla
serveru vhodnemu pro umisteni reklamy, treba ho pozvala na obed...a tam mu
dala dobre rady.

Jiri Pallas


-----Original Message-----
From: Symersky, Tomas [mailto:tomas.symersky@omd.cz]
Sent: Tuesday, December 10, 2002 9:18 AM
To: 'reklama@nawebu.cz'
Subject: RE: všichni 3
Importance: High


ja si myslim (z pozice medialky), ze je problem take v tom, ze nenajdete od
serveru C, D, E, F,... sociodemograficka data o ctenarich serveru a o
serveru samotnem take nic moc ... mate je jen o serverech A a B - proc se
nesnazi tyto servery mit data v nejdulezitejsich pruzkumech? jaka agentura
vam zaradi server bez dat? jak obhajite u klienta server C a D, kdyz nevite
o serveru nic? klient chce data, data, data - ne vztahy medialky se servery
a jejich obedy!!!

nemuzu souhlasit, ze medialky neplanuji plosne (jsou tu jen snad dve, ktere
znaji jen Seznam a iDnes a kdyz naplanuji neco na Centrum nebo Atlas, tak je
to pro ne mimoradny vykon pro klienta) - planuji podle zadani klienta
(cilova skupina, medialni chovani CS, cil kampane,...) a tak se muze stat,
ze plan obsahuje 60 serveru od 40 dodavatelu - pak je ale otazkou, zda-li to
za ty penize nedat na Seznam HP, kde oslovite "stejny ne-li vyssi" pocet
hlav z cilove skupiny i pres vysoky odpad

pak tu jeste mate mediazastupitelstvi a pokud mate smlouvu o exkluzivnim
zastupovani jednim, tak se nedockate kampane od te druhe na trhu (leda ze by
to nakoupily pres medialku)



-----Původní zpráva-----
Od: Jiri Pallas, Praha [mailto:jiri@pallas.cz]
Odesláno: 10. prosince 2002 9:08
Komu: reklama@nawebu.cz
Předmět: RE: všichni 3


Nemyslite, ze dulezitejsi nez "osobni setkani a jednani" je to aby medialka
vyhledala zakaznikovi co nejlepsi umisteni reklamy za jeho penize? Jestli
toho dosahne tim, ze sporada zadarmo desaty obed v lepsi restauraci se
zastupcem firmy, kterou pravidelne prodava a nebo obetuje cas na to aby se
rozhledl po internetu a zjistil, ze existuje levnejsi alternativa, je dano k
uvaze navstevnikum teto konference. Signaly - to je dobra pripominka. I ta
medialka dostala signaly a spolu s nimi zakaznikovy penize....ani nemusim
koukat do prirucek abych uhodl, ze za ne chce zakaznik maximalni uzitek a ne
umisteni podle toho s kym medialka stoluje.
Tim nechci rici, ze tri operatori soucasne na HP Centra jsou spatne. Treba
bylo cilem otupit reklamu konkurence.


Jiri Pallas

-----Original Message-----
From: Garp [mailto:garp@softhome.net]
Sent: Monday, December 09, 2002 11:40 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: všichni 3


No vam nekdo slapl na kuri oko.

Ze se reklama hodi frantovi nez panu XYZ je prece logicke - od ceho jsou
osobni setkani a jednani??

Podsouvat medialkam, ze vyuzivaji ze "klient neni internetove tak na vysi" -
no to snad jde jednou, dvakrat, ale stavet na tom? No to je renonc ne?

Jako vsude plati ze nekdo proste ma a nekdo nema. A hranice je asi obcas
dosti prikra (chcete-li drasticka).

Byt vama, tak honem zanorim nos do prirucek o sprave zakazniku a
zkonttroluju prani a signali drivejsich zakazniku. Treba zlaty dul je tam,
jen vam jaksi usel pod rukama.

garp


---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002


----------------------------------------------------------- reklama -----
Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002


---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002


----------------------------------------------------------- reklama -----
Jak si vybrat remeslnika a nenaletet? http://www.stavocentrum.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002


----------------------------------------------------------- reklama -----
Vse, co potrebujete vedet o ceskem Internetu. http://www.lupa.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002


---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002


----------------------------------------------------------- reklama -----
Vse o Linuxu a open-source! http://www.root.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 12. 2002, 10:07 CET