---> Bonjour! > > Klasicka marketingova chyba: delate, co chcete vy, ne, co chteji > zakaznici. > > To je otazka, ja si treba myslim, ze v tomto konkretnim pripade by na > oficialnich strankach melo byt pouzivane vyhradne oficialni jmeno (klubu, > produktu, ...) a nikoliv jmeno lidove. Nerekl bych, ze to je otazka. Vzdycky lidem rikam, ze co na webu neni, to tam nenajdu. Samozrejme, ze se asi snazite prosazovat Bohemians na ukor Bohemky, ale ani jako clovek, kterej u stadionu Bohemky denne prestupuje z autobusu na tramvaj a obracene bych nikdy tomu klubu nerekl Bohemians (a nema to nic co docineni s tim, ze si myslim, ze Sparta je nejlepsi!). Tech slov nemusite mit na strance mnoho, nebo je nemusite mit na vsech strankach. Kdyz jsem v zari zjistoval, proc jsou nektere stranky Sexusu predbehnuty serverem 004.cz, zjistil jsem, ze jsou proste jen lepe editovany. Ackoli ma redakce Sexusu jasno v tom, jak se rika kteremu pohlavnimu organu, tak treba "vulva" nepatri mezi nejcasteji vyhledavana slova. Proto jsme se rozhodli na strankach, kde se dane "klicove slovo" zevrubneji popisuje, pouzivat synonymicke rady. Tohle je otazkou slohu, takze klidne muzete napsat "Bohemka" nebo <em>Bohemka</em>, nebo: jak my z dolicku rikame Bohemka... Vsichni pochopi, ze jste slohove oslabili slovo Bohemka a ze tim spravnym je Bohemians. Opravdu neni treba, aby to bylo na vsech strankach a neni treba, aby se na strance to slovo vyskytlo vickrat nez treba trikrat ctyrikrat. Kdyz ho navic pouzijete ve vhodnem kontextu (<Hn>, <em>, <a>), zjistite, ze vyhledavace jsou celkem chapave. BTW: Vas dotaz se vubec netyka GPR. Je to opravdu jen o SEO. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 04. 12. 2002, 14:49 CET