suk@centrum.cz [SMTP:suk@centrum.cz] napsal: > 1) ktery druh reklamy se Vam zda ucinejsi Na to asi nejde jednoznacne odpovedet. V kazdem pripade PPC vyhledavace jsou radove flexibilnejsi, rychlejsi a s presnejsim cilenim, takze ve vetsine pripadech ma inzerent kontrolu nad tim, zda budou i ucinnejsi. Na druhou stranu i v PPC vyhledavaci lze inzerovat chybne a neucinne a nemusi se pro nektere ucely hodit. Do tretice zalezi na momentalni cene. > 2) co ma vetsi perspektivu do budoucna > (ppc x placene odkazy) Oboji. Placene odkazy v reprezentativnich katalozich jako nezbytny dlouhodoby zaklad, PPC vyhledavace jako prostredek pro kratkodobe kampane. Zaroven se ale bude cim dal vic posilovat pozice klasickeho SEO, nebot jeho potreba roste umerne poctu stranek v danem jazyce. V anglictine se podil hledani ve fulltextech ku katalogum jiz davno prehoupl vyrazne pres polovinu ve prospech fulltextu, kdezto v cestine (a dalsich "malych" jazycich) se fulltext zatim pohybuje nekde okolo 20 procent. > 3) a jelikoz seznam rozsiruje sve placene > katalogove odkazy - myslite, ze prijde doba, > kdy bude registrace "jen za poplatek" Nepochybne ano. Zdravi, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 12. 2002, 20:27 CET