RE: PPC x ostatni formy

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 03. 12. 2002, 20:22 CET


suk@centrum.cz [SMTP:suk@centrum.cz] napsal:

> 1) ktery druh reklamy se Vam zda ucinejsi

Na to asi nejde jednoznacne odpovedet. V kazdem pripade PPC 
vyhledavace jsou radove flexibilnejsi, rychlejsi a s presnejsim 
cilenim, takze ve vetsine pripadech ma inzerent kontrolu nad 
tim, zda budou i ucinnejsi. Na druhou stranu i v PPC vyhledavaci 
lze inzerovat chybne a neucinne a nemusi se pro nektere ucely 
hodit. Do tretice zalezi na momentalni cene.

> 2) co ma vetsi perspektivu do budoucna
> (ppc x placene odkazy)

Oboji. Placene odkazy v reprezentativnich katalozich jako 
nezbytny dlouhodoby zaklad, PPC vyhledavace jako prostredek pro 
kratkodobe kampane. Zaroven se ale bude cim dal vic posilovat 
pozice klasickeho SEO, nebot jeho potreba roste umerne poctu 
stranek v danem jazyce. V anglictine se podil hledani ve 
fulltextech ku katalogum jiz davno prehoupl vyrazne pres 
polovinu ve prospech fulltextu, kdezto v cestine (a dalsich 
"malych" jazycich) se fulltext zatim pohybuje nekde okolo 20 
procent.

> 3) a jelikoz seznam rozsiruje sve placene
> katalogove odkazy - myslite, ze prijde doba,
> kdy bude registrace "jen za poplatek"

Nepochybne ano.

Zdravi,

Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 12. 2002, 20:27 CET