Audit navstevnosti (drive: Technet vs. Zive was RE: reklama na mo bilmanii)

From: Symersky, Tomas (tomas.symersky@omd.cz)
Date: 03. 12. 2002, 15:29 CET


Musim jen souhlasit. Pro mne jako nakupciho reklamniho prostoru je iDot u
Cpressu na nic, pokud je tam jen cely pack serveru, ten totiz nikdy
nenakupujeme. Potrebnejsi je pro mne rozdeleni po serverech nebo i po
sekcich (tak, jak se reklama na serverech prodava). To ale neni chyba iDotu
jako takoveho (i kdyz by to mohl koordinovat), ale zadavatelu auditu -
protozovatelu serveru. Ti se tak mezi sebou (viz. Patrick a Jiri dnes)
predhaneji, kdo ma vetsi cislo v kazde koloncee, ale jejich zivitele
(inzerenti) v tom maji jen gulas a jsou pro ne nastroje auditu navstevnosti
v CR k nicemu.

Mel by byt iDot pro servery a jejich chloubu (tak tomu ted je a vsichni
premysli, jak si sve servery jeste vice spojit do packu, aby meli nej
cisla), nebo by mel byt pro servery jako nastroj pro srovnavani toho, co se
da srovnat, tedy casto pouzivane jablka s jablky a hrusky s hruskama - a tim
predkladat inzerentum jasna fakta, proc dat cast budgetu k nim a ne jinam?

TS

-----Původní zpráva-----
Od: David Spinar [mailto:cslewis@volny.cz]
Odesláno: 3. prosince 2002 15:17
Komu: reklama@nawebu.cz
Předmět: RE: Technet vs. Zive was RE: reklama na mobilmanii


> - zatím tady nikdo nedoložil jediné číslo, že živě něco 
> "ztrácí", pouze o
> tom všichni píšete. Skutečnost je jiná, a mohu ji zřejmě jako 
> jediný zde
> podložit tvrdými fakty: živě nic neztrácí.

Dobry den,

mozna ze prave v tom "jako jediny" je problem. Paklize se bavime o
navstevnosti a porovnavame dva servery, je treba mit srovnatelnou
statistiku. Uz tady jednou padlo, ze v iDotu je pouze pack "cpress".
Proc sve servery nerozdelite, jako to dela IInfo? Kdybychom meli pouze
pack "iinfo", pak bychom take mohli tvrdit, ze je treba Mesec vetsi nez
ten, a naopak neni mensi nez onen. Nikdo by nam nic nedokazal a my
bychom "jako jedini" vedeli, jak to vlastne je. Osobne se domnivam, ze
zamer schovavat vzajemne nesouvztazne servery do firemniho packu je
strategie, ktera ma snahu neco zamlzit.

David Spinar
Internet Info, s.r.o.


----------------------------------------------------------- reklama -----
Tisice programu zadarmo! http://www.slunecnice.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.423 / Virová báze: 238 - datum vydání: 25.11.2002
 

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.423 / Virová báze: 238 - datum vydání: 25.11.2002
 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 12. 2002, 15:30 CET