>Jeste k tomu Seznamu - neni to tak trochu konflikt zajmu, kdyz medium >produkuje reklamu (ve smyslu vytvareni)? Lze pak v ramci prodeje reklamy >i pozmenovat obsahy clanku, tak aby byl konkretni produkt co nejvice >zvyrazen? Jak to napriklad bude se zneuzitim informaci, ktere ma medium >(tj. Seznam) o ostatnich kampanich k dispozici, vcetne kreativnich >podkladu a hlavne s predstihem? Nelze pak tyto informace poskytovat >"svym" klientum? A jak je to se zneuzitim kodu nekoho jineho? Kdyz uz je tady rec o konfliktu zajmu neni take dle tohoto vykladu tak trochu konflikt zajmu, kdyz specializovane graficke studio pracuje pro nekolik vzajemne konkurencnich klientu ? napriklad telekomunikacnich :-) Milan Beneda MCI Poprvé v historii české Effie byla oceněna internetová reklama. http://www.mcinteractive.cz -----Original Message----- From: Ladislav Trpak [mailto:ladis@advertures.cz] Sent: Monday, November 25, 2002 6:39 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Kreativita Dobry podvecer, zda se, ze jde o prvni z produktu nove avizovaneho kreativniho tymu Seznamu :). Z kreativniho pohledu ma IMHO ta reklama znacne rezervy, coz je ale obecne problem reklamy AAA, tzn. je tak nejak delana na koleni, neprilis propracovana, zasadne bez vtipu (tedy kdysi jsem se pri reklame s Engem pobavil :) - nicmene ji nelze uprit relativne jasne sdeleni. A propos, nebylo by lepsi nechat to auto projet uplne - doslova prejet uzivatele? Veskere dokazovani je stejne obtizne - na druhou stranu, kdyz uz nas nekdo kopiruje, tak to je take vyraz uznani ... Pro srovnani snad nabidneme i puvodni variantu - http://lab.advertures.cz/frank/banner3 Jeste k tomu Seznamu - neni to tak trochu konflikt zajmu, kdyz medium
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 16:47 CET