RE: Kreativita

From: Milan Beneda (milan.beneda@mcinteractive.cz)
Date: 26. 11. 2002, 16:49 CET


>Jeste k tomu Seznamu - neni to tak trochu konflikt zajmu, kdyz medium 
>produkuje reklamu (ve smyslu vytvareni)? Lze pak v ramci prodeje reklamy 
>i  pozmenovat obsahy clanku, tak aby byl konkretni produkt co nejvice 
>zvyrazen? Jak to napriklad bude se zneuzitim informaci, ktere ma medium 
>(tj. Seznam) o ostatnich kampanich k dispozici, vcetne kreativnich 
>podkladu a hlavne s predstihem? Nelze pak tyto informace poskytovat 
>"svym" klientum? A jak je to se zneuzitim kodu nekoho jineho?

Kdyz uz je tady rec o konfliktu zajmu neni take dle tohoto vykladu tak
trochu konflikt zajmu, kdyz specializovane graficke studio pracuje pro
nekolik vzajemne konkurencnich klientu ? napriklad telekomunikacnich :-) 

Milan Beneda
MCI

Poprvé v historii české Effie byla oceněna internetová reklama.
http://www.mcinteractive.cz

-----Original Message-----
From: Ladislav Trpak [mailto:ladis@advertures.cz]
Sent: Monday, November 25, 2002 6:39 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: Kreativita


Dobry podvecer,

zda se, ze jde o prvni z produktu nove avizovaneho kreativniho tymu 
Seznamu :). Z kreativniho pohledu ma IMHO ta reklama znacne rezervy, coz 
je ale obecne problem  reklamy AAA, tzn. je tak nejak delana na koleni, 
neprilis propracovana, zasadne bez vtipu (tedy kdysi jsem se pri reklame 
s Engem pobavil :) - nicmene ji nelze uprit relativne jasne sdeleni. A 
propos, nebylo by lepsi nechat to auto projet uplne - doslova prejet 
uzivatele?

Veskere dokazovani je stejne obtizne - na druhou stranu, kdyz uz nas 
nekdo kopiruje, tak to je take vyraz uznani ...
Pro srovnani snad nabidneme i puvodni variantu - 
http://lab.advertures.cz/frank/banner3

Jeste k tomu Seznamu - neni to tak trochu konflikt zajmu, kdyz medium 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 16:47 CET