RE: PPC vyhledavace a jiná reklama

From: Garp (garp@softhome.net)
Date: 26. 11. 2002, 13:53 CET


uz jsem myslel, ze to bude bez seznamky:-)

takze smudla za penize nebo od provozovatele nad lepsim (??) odkazem je
spatny. Ale povytazeni inzeratu pomoci zaslany SMS (a proplaceny
provozovately, nejste charita) je spravedlivy???

Ja v tom rozdil nevidim, dam dotaz, vyleze oznacena povytazena "smudla" a
potom kralovna. Podobne si dam dotaz na vasi seznamce, vylezou mi bohate
smudly s odeslanou SMS a relevantni kralovny budou nekde u necitelneho konce
vypisu.

Vase argumenty jsou obcas zavadejici a nelogicke, s Vami musi byt radost
jednat :-)

g.



-----Original Message-----
From: jiri pallas [mailto:jiri@pallas.cz]
Sent: Tuesday, November 26, 2002 1:34 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: SV: PPC vyhledavace a jiná reklama


To, ze vam to casem potece i nosem se da samozrejme rici o textove PPC
ve vyhledavacich. Patrne se vse stabilizuje tak jak to nasmeruje nabidka
a poptavka.
U portalu vsak vidim konflikt zajmu - Zkuste si najit na Google pres
Seznam Seznamka. Nad kralovnou ceskych seznamek :-) na vas vyskoci
smudla Lide.cz podstrceny tam majitelem - Seznamem. Pokud by mely
portaly povazovat za sve zakazniky nejen navstevniky a inzerenty, ale i
ty kdo se registruji v katalogu, tak tu posledni skupinu textovym PPC
odrazuji.
Zvyraznovani odkazu na Navrcholu.cz se mi libi vice. Jinak jeste
existuje on-line model zvyhodnovani, ktery jsme vymysleli na Seznamka.cz
pomoci zaslani esemesky s prikazem TOP. Inzeraty jsou trideny podle
poctu topu (a datumu posledniho TOPu) sestupne. Zmeny poradi probihaji
okamzite po zaslani SMS.

Jiri Pallas


-----Ursprungligt meddelande-----



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 13:52 CET