uz jsem myslel, ze to bude bez seznamky:-) takze smudla za penize nebo od provozovatele nad lepsim (??) odkazem je spatny. Ale povytazeni inzeratu pomoci zaslany SMS (a proplaceny provozovately, nejste charita) je spravedlivy??? Ja v tom rozdil nevidim, dam dotaz, vyleze oznacena povytazena "smudla" a potom kralovna. Podobne si dam dotaz na vasi seznamce, vylezou mi bohate smudly s odeslanou SMS a relevantni kralovny budou nekde u necitelneho konce vypisu. Vase argumenty jsou obcas zavadejici a nelogicke, s Vami musi byt radost jednat :-) g. -----Original Message----- From: jiri pallas [mailto:jiri@pallas.cz] Sent: Tuesday, November 26, 2002 1:34 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: SV: PPC vyhledavace a jiná reklama To, ze vam to casem potece i nosem se da samozrejme rici o textove PPC ve vyhledavacich. Patrne se vse stabilizuje tak jak to nasmeruje nabidka a poptavka. U portalu vsak vidim konflikt zajmu - Zkuste si najit na Google pres Seznam Seznamka. Nad kralovnou ceskych seznamek :-) na vas vyskoci smudla Lide.cz podstrceny tam majitelem - Seznamem. Pokud by mely portaly povazovat za sve zakazniky nejen navstevniky a inzerenty, ale i ty kdo se registruji v katalogu, tak tu posledni skupinu textovym PPC odrazuji. Zvyraznovani odkazu na Navrcholu.cz se mi libi vice. Jinak jeste existuje on-line model zvyhodnovani, ktery jsme vymysleli na Seznamka.cz pomoci zaslani esemesky s prikazem TOP. Inzeraty jsou trideny podle poctu topu (a datumu posledniho TOPu) sestupne. Zmeny poradi probihaji okamzite po zaslani SMS. Jiri Pallas -----Ursprungligt meddelande-----
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 13:52 CET