V teto diskusi ale nejak zapominate na to, ze servery samotne zajima, kdo a jak hodne je cte. Jak jsem jiz naznacil, prezentace pro reklamni agentury je naprosto nulova, daleko dulezitejsi, nez nejaky audit, je to, co to zakaznikum (inzerentum) prinese. Ti se museji presvedcovat, ze takova reklama ma smysl. Z vlastni zkusenosti vime, ze nasi zakaznici se k nam radi vraceji (kdyz uz jsme je presvedcili), ze se jim to proste vyplati (podstatne vice nez inzerce v tistenych mediich). Zde hledejme jadro pudla. Jsou ale taci, kteri v takove reklame hledaji spasu a nemaji ani dobre zpracovane vlastni stranky se svoji prezentaci (s moznosti neco koupit, dozvedet se). Co je pak platne, ze k nim od nas odejde 2 000 lidi, kdyz u nich nenajdou co hledaji. Co mi prinese machinace s logy, kdyz diky tomu ziskam zakaznika, ktery se pak zklamany uz nevrati? NIC! Mozna o nas napisi na Lupe, jako o nejvetsim skokamu mesice, ale z dlouhodobeho hlediska to je naprosto kontraproduktivni. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz > Navic kdo by jim veril? Kdyz reknu, ze v dobe, kdy jsem pracoval pro > Computer Press, osobne jsem napsal skript, ktery ty logy vygeneroval, > protoze jsme je jeden mesic omylem smazali, bude to neco znamenat? > -- Altair
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 11. 2002, 21:47 CET