Re: iAudit

From: Martin Bartọ (martin@cdr.cz)
Date: 21. 11. 2002, 21:47 CET


V  teto diskusi ale nejak zapominate na to, ze servery samotne zajima,
kdo a jak hodne je cte. Jak jsem jiz naznacil, prezentace pro reklamni
agentury  je naprosto nulova, daleko dulezitejsi, nez nejaky audit, je
to,  co to zakaznikum (inzerentum) prinese. Ti se museji presvedcovat,
ze  takova  reklama  ma  smysl.  Z  vlastni  zkusenosti  vime, ze nasi
zakaznici  se  k nam radi vraceji (kdyz uz jsme je presvedcili), ze se
jim  to  proste  vyplati  (podstatne  vice  nez  inzerce  v  tistenych
mediich). Zde hledejme jadro pudla.

Jsou ale taci, kteri v takove reklame hledaji spasu a nemaji ani dobre
zpracovane  vlastni  stranky  se  svoji  prezentaci  (s  moznosti neco
koupit,  dozvedet  se). Co je pak platne, ze k nim od nas odejde 2 000
lidi, kdyz u nich nenajdou co hledaji.

Co mi prinese machinace s logy, kdyz diky tomu ziskam zakaznika, ktery
se  pak  zklamany  uz nevrati? NIC! Mozna o nas napisi na Lupe, jako o
nejvetsim  skokamu  mesice, ale z dlouhodobeho hlediska to je naprosto
kontraproduktivni.

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz

> Navic kdo by jim veril? Kdyz reknu, ze v dobe, kdy jsem pracoval pro
> Computer Press, osobne jsem napsal skript, ktery ty logy vygeneroval,
> protoze jsme je jeden mesic omylem smazali, bude to neco znamenat?

> -- Altair



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 11. 2002, 21:47 CET