---> Bonjour! > > #2 podil z reklamy ziskane primo k napsanemu clanku. > > Jen to ne. > Oddělit "redakci" (autory obsahu) od reklamního oddělení je > jedna z nejdůležitějších věci pro fungování jakéhokoliv magazínu. > Webmag, o kterém by bylo veřejně známé, že tam autoři píšou takové > články, aby u nich mohly mít reklamu konkrétní firmy, by nebudil > u čtenářů důvěru. (Tolik osobní názor.) Bezne se to tak praktikuje v tisku. :-( Ale souhlasim s tim, ze pokud to dojde az ke *konkretnim firmam*, je zle. Samozrejme nebudu psat clanek o bezpecnem prenosu souboru s tim, ze SSh u nas poskytuje jen Arachne. Ale na ctyrstrankovem clanku o problemech webhostingovych firem s tim, ze inzertni oddeleni ziska dve stranky reklam od hostingovych firem, na tom nevidim nic spatneho. Jde o klasicky a overeny model. Nektere clanky se pisi kvuli inzerentum (otazka preziti), jine kvuli predplatitelum (kvalitni clanky), dalsi kvuli lidem, kteri kupuji casopis v trafice z pultu (generovani ctenosti). Samozrejme, ze je treba oddelit redakci od inzertniho oddeleni. Krom toho clanek, ktery pritahne inzerenta, urcite nemusi byt zaroven neduveryhodny. Na webu je bezny postup psani clanku kvuli lidem, ktere zaujme titulek a obsah je nezklame. Osviceni sefredaktori buduji autorsky tym s ohledem na ctenare, ktery se vraci sam od sebe, ale porad jeste tu nejsou clanky psane, aby medium prezilo a mohlo uzivit redakci a vydelat vydavateli. Mame tu spousty komunitnich serveru, ktere vydavaji profesionalizovane redakce, ale tyhle projekty az na vyjimky maji problem se ziskanim reklamy, protoze inzerent ma pocit, ze obsah ma veskrze nekomercni charakter a ctenari nejsou obtezkani penezi. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 11. 2002, 18:14 CET