---> Bonjour! > > #1 za kazdy clanek 300 Kc jako na "Novinkach". > > #2 podil z reklamy ziskane primo k napsanemu clanku. > > V Intervalu uz kdysi podobny system fungoval -- k male fixni > castce se pricitala premie za ctenost. Premie za ctenost je nesmysl. Ctenost negeneruje prijem. Na jednu stranu, Marku, vis, ze vice protocenych stranek neznamena vice penez za reklamu, na druhe strane pak propagujes generovani ctenosti bulvarnimi tematy. :-( Ten podil mel byt za reklamu cilenou specialne na dany clanek. Kazdy, kdo takovou reklamu zadava, si musi spocitat, jestli mu za to stoji (nejspis nepujde o cisty branding). > Marek Salanda, soucasny sefredaktor Intervalu, ale tvrdi, ze > ocenovani dle ctenosti likviduje ty nejlepsi autory (rozumejte: > jejich kvalita se pozna podle toho, ze je nikdo necte). Ja ten Interval pouzil jen jako priklad. Treba tvoje clanky o toulkach webem jsou ty srackove za 300 Kc. ;-) Sice si ho precte dost ctenaru, ale Intervalu nepomuze ziskat reklamu. Zato clanek o Jave muze byt doprovozen reklamou na knizku (ja vim, male provize) a hostingem s podporou javy, reklamou aplikaci IBM a Sunu... Geometricke utvary s pouzitim akci ve Photoshopu muzou mit reklamu na graficky aplikace (dneska tuhle reklamu toci jen Grafika). Neustale slysim, ze dobri autori nejsou, reklama se spatne shani, uzivatele neplati za obsah... Tak to proste zruste a venujte se necemu jinemu nebo prejdete na zcela voluntaristicky system. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 11. 2002, 17:32 CET