> Hmm, tomu nerozumim. Jak souvisi ucinnost textove reklamy, PPC > vyhledavacu a dalsich "setrnych" forem reklamy s velikosti trhu? Ucinnost reklamy nijak, ale moznost obejit se bez graficke reklamy ano. > A co myslis v tomto pripade tou minoritou? Lidi, kteri zamerne > (zrejme v dusledku nejake uchylky) vyhledavaji stranky s minimem > reklam? Az na tu uchylku, ano. Proste si nedovedu v tuhle chvili predstavit, ze by z nejakeho projektu typu Seznamu zmizela graficka reklama. Lidi maji obrazky radi, musely by se tam misto reklamy objevit jine. Krom toho na tenhle typ reklamy opravdu nejsou agentury pripravene. Kolik znate copywriteru, kteri jsou schopni napsat do 300 znaku neco s vysokou efektivitou konverzinho prevodu? Co by rekla klient na to, kdyby mu reklamni agentura vystavila za 300 znaku textove reklamy ucet srovnatelny s uctem za bannerovou kampan? -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 11. 2002, 16:22 CET