Samozřejmě, je to přesně tak, a neplatí to jenom v Internetu. Všichni si nastavují TABULKOVÉ ceny podle lídrů, tj. i když za lídrem zaostávají o 300%, tak se tabulková cena dá o 15% nižší. Obchodního úspěchu se slabší hráč snaží dosáhnout poskytnutím enormních slev (70-90%), na což bohužel někteří zákazníci slyší a reagují ("jakou výjimečnou slevu jsme u nich docílili!"). Jak už kdosi napsal: svět chce být klamán. Funguje to tak všude, kde nejsou přesné metriky a velmi jasné povědomí o hodnotě, tj. Fiat může stěží předstírat, že Punto je jenom takový o 15% horší Mercedes, a ČT2 také nemůže říkat inzerentům, že ji sleduje jen tak o něco maličko méně lidí než TV Nova, ale kromě Internetu je to běžné třeba v různých obskurních a malonákladových tištěných magazínech apod. ----- Original Message ----- From: "Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o." <ondrej.fryc@bilezbozi.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, November 06, 2002 10:31 AM Subject: Re: Re[4]: Starobrno na Centru Naprosta pravda. Pomer cena/vykon je temer u vsech zajimavych reklamnich produktu na Seznamu daleko nejlepsi ze vsech portalu. Ja Centrum a hlavne Atlas fakt nechapu. Mozna si mysli, ze kdyz zlevni, tak v ocich inzerenta priznaji, ze jsou druha liga? -------------------------------------- Robert Nemec, 6 Nov 2002 10:18: > Tohle je jeste na dyl... > > Kdyby ovsem Centrum dokazalo inteligentne snizit ceny, dam to tam. > > Bohuzel nam tady opravdu chybi konkurence v portalech. :-( > > Rob > www.robertnemec.com > > Posledni projekt: www.popcorn.cz > > ----- Original Message ----- > From: "Symersky, Tomas" <tomas.symersky@omd.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Wednesday, November 06, 2002 10:08 AM > Subject: RE: Re[4]: Starobrno na Centru > > > seznam je temer cely vyprodan do konce roku a kampan tam na HP, hojne > navstevovanych sekcich a klicovych slovech je minimalne musite planovat > minimalne 2 mesice dopredu...... > > -----Původní zpráva----- > Od: Robert Nemec [mailto:nemec@robertnemec.com] > Odesláno: 6. listopadu 2002 9:52 > Komu: reklama@nawebu.cz > Předmět: Re: Re[4]: Starobrno na Centru > > > Nedavno jsme uvazoval, kam strcit nejakou reklamu, a Seznam mi z hlediska > ROI vysel naprosto nejlepe. O Centru ani nemluve. > > Ovsem zadny div, ze to, co jsme chtel na Seznamu koupit, bylo vyprodane. :-( > > (Pridavam dva reklamni odkazy :-)). > > Rob > www.robertnemec.com > > Posledni projekt: www.popcorn.cz > > ----- Original Message ----- > From: "egtd" <egtd@seznam.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Tuesday, November 05, 2002 10:37 PM > Subject: Re[4]: Starobrno na Centru > > > > Tuesday, November 5, 2002, 10:07:10 PM, you wrote: > > ZP> vydavani to za novy originalni design), druha vec je, jake ma Centrum > > ZP> naklady a jake ma prijmy. A podle meho nazoru prijmy ani zdaleka > naklady > > ZP> nepokryji. Proto me sem tam fascinuji pane Bajerovy vyroky o tom, ze > placeny > > > > Podle "toho meho :)" balancuji vetsinu mesicu v lehce zapornych > > cislech, a pri "utazeni opasku" by mohli zisky generovat, rezervy na > > "utahovani" urcite jsou. Dokud ovsem budou moci zit z tech svych 50 > > mil. investic, k necemu takovemu zrejme nedojde. > > > > Svuj predchozi komentar bych rad poupravil v tom slova smyslu, ze > > nepovazuji investici do Netcentra za zcela spalenou. Tj. ze to nejsou > > investice na odpis, ale vicemene spise s (v soucasne dobe) velmi nizkym > > procentem navratnosti (navratnosti za predpokladu nastoleni tvrdeho > > rizeni smerem k ziskovosti). > > > > ZP> obsah a placene sluzby nebudou uzivatele Centra obtezovat, ze to > stejne nema > > ZP> budoucnost, atp. Me prijde, ze Centrum zije par let zpet, kdy vsem slo > o > > ZP> navstevnost a nikoliv o ziskovost/rentabilnost projektu. > > > > zda se mi, ze par let pozpatku zije predevsim jejich obchodni tym > > > > take jedna vec je, ze navenek muzou mluvit porad o navstevnosti, > > protoze si mysli, ze to je porad to co lidi zajima, ale uvnitr firmy > > se zrovna tak mohou bavit jen o ziskovosti.... v tom bych je prilis > > nepodcenoval > > > > Tom > > > > > > Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > --- > Odchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002 > > > Tisice programu zadarmo! http://www.slunecnice.cz > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > --- > Príchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002 > > > --- > Odchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002 > > > Jak vytahnout od statu co nejvic penez? Jak usetrit na danich? > http://www.mesec.cz > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > Proniknete do sveta kapesnich pocitacu. http://www.palmserver.cz > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > Vse, co potrebujete vedet o ceskem Internetu. http://www.lupa.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 06. 11. 2002, 11:01 CET