Re: Re[4]: Starobrno na Centru

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 06. 11. 2002, 10:51 CET


Samozřejmě, je to přesně tak, a neplatí to jenom v Internetu. Všichni si
nastavují TABULKOVÉ ceny podle lídrů, tj. i když za lídrem zaostávají o
300%, tak se tabulková cena dá o 15% nižší. Obchodního úspěchu se slabší
hráč snaží dosáhnout poskytnutím enormních slev (70-90%), na což bohužel
někteří zákazníci slyší a reagují ("jakou výjimečnou slevu jsme u nich
docílili!"). Jak už kdosi napsal: svět chce být klamán.

Funguje to tak všude, kde nejsou přesné metriky a velmi jasné povědomí o
hodnotě, tj. Fiat může stěží předstírat, že Punto je jenom takový o 15%
horší Mercedes, a ČT2 také nemůže říkat inzerentům, že ji sleduje jen tak o
něco maličko méně lidí než TV Nova, ale kromě Internetu je to běžné třeba v
různých obskurních a malonákladových tištěných magazínech apod.



----- Original Message -----
From: "Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o." <ondrej.fryc@bilezbozi.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, November 06, 2002 10:31 AM
Subject: Re: Re[4]: Starobrno na Centru


Naprosta pravda. Pomer cena/vykon je temer u vsech zajimavych reklamnich
produktu na
Seznamu daleko nejlepsi ze vsech portalu. Ja Centrum a hlavne Atlas fakt
nechapu. Mozna
si mysli, ze kdyz zlevni, tak v ocich inzerenta priznaji, ze jsou druha
liga?

--------------------------------------
Robert Nemec,  6 Nov 2002 10:18:

> Tohle je jeste na dyl...
>
> Kdyby ovsem Centrum dokazalo inteligentne snizit ceny, dam to tam.
>
> Bohuzel nam tady opravdu chybi konkurence v portalech. :-(
>
> Rob
> www.robertnemec.com
>
> Posledni projekt: www.popcorn.cz
>
> ----- Original Message -----
> From: "Symersky, Tomas" <tomas.symersky@omd.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Wednesday, November 06, 2002 10:08 AM
> Subject: RE: Re[4]: Starobrno na Centru
>
>
> seznam je temer cely vyprodan do konce roku a kampan tam na HP, hojne
> navstevovanych sekcich a klicovych slovech je minimalne musite planovat
> minimalne 2 mesice dopredu......
>
> -----Původní zpráva-----
> Od: Robert Nemec [mailto:nemec@robertnemec.com]
> Odesláno: 6. listopadu 2002 9:52
> Komu: reklama@nawebu.cz
> Předmět: Re: Re[4]: Starobrno na Centru
>
>
> Nedavno jsme uvazoval, kam strcit nejakou reklamu, a Seznam mi z hlediska
> ROI vysel naprosto nejlepe. O Centru ani nemluve.
>
> Ovsem zadny div, ze to, co jsme chtel na Seznamu koupit, bylo vyprodane.
:-(
>
> (Pridavam dva reklamni odkazy :-)).
>
> Rob
> www.robertnemec.com
>
> Posledni projekt: www.popcorn.cz
>
> ----- Original Message -----
> From: "egtd" <egtd@seznam.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Tuesday, November 05, 2002 10:37 PM
> Subject: Re[4]: Starobrno na Centru
>
>
> > Tuesday, November 5, 2002, 10:07:10 PM, you wrote:
> > ZP> vydavani to za novy originalni design), druha vec je, jake ma
Centrum
> > ZP> naklady a jake ma prijmy. A podle meho nazoru prijmy ani zdaleka
> naklady
> > ZP> nepokryji. Proto me sem tam fascinuji pane Bajerovy vyroky o tom, ze
> placeny
> >
> > Podle "toho meho :)" balancuji vetsinu mesicu v lehce zapornych
> > cislech, a pri "utazeni opasku" by mohli zisky generovat, rezervy na
> > "utahovani" urcite jsou. Dokud ovsem budou moci zit z tech svych 50
> > mil. investic, k necemu takovemu zrejme nedojde.
> >
> > Svuj predchozi komentar bych rad poupravil v tom slova smyslu, ze
> > nepovazuji investici do Netcentra za zcela spalenou. Tj. ze to nejsou
> > investice na odpis, ale vicemene spise s (v soucasne dobe) velmi nizkym
> > procentem navratnosti (navratnosti za predpokladu nastoleni tvrdeho
> > rizeni smerem k ziskovosti).
> >
> > ZP> obsah a placene sluzby nebudou uzivatele Centra obtezovat, ze to
> stejne nema
> > ZP> budoucnost, atp. Me prijde, ze Centrum zije par let zpet, kdy vsem
slo
> o
> > ZP> navstevnost a nikoliv o ziskovost/rentabilnost projektu.
> >
> > zda se mi, ze par let pozpatku zije predevsim jejich obchodni tym
> >
> > take jedna vec je, ze navenek muzou mluvit porad o navstevnosti,
> > protoze si mysli, ze to je porad to co lidi zajima, ale uvnitr firmy
> > se zrovna tak mohou bavit jen o ziskovosti.... v tom bych je prilis
> > nepodcenoval
> >
> > Tom
> >
> >
> > Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
>
>
> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002
>
>
> Tisice programu zadarmo! http://www.slunecnice.cz
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> ---
> Príchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002
>
>
> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002
>
>
> Jak vytahnout od statu co nejvic penez? Jak usetrit na danich?
> http://www.mesec.cz
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>
>
> Proniknete do sveta kapesnich pocitacu. http://www.palmserver.cz
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



Vse, co potrebujete vedet o ceskem Internetu. http://www.lupa.cz
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 06. 11. 2002, 11:01 CET