> Mluvime o celoplosnem pokryti prostrednictvim > vymennych systemu. Mluvime o velkych > zakaznicich jako Eurotel a Nokia. Napr na > Seznamce ma pres 80 proc lidi mobila. Jine > to nebude ani jinde. Nemluvime *jenom* o celoplosnem pokryti. *Porovnavame* celoplosne pokryti s uzkym zacilenim. Je jasne, a v tom s vami naprosto souhlasim, ze celoplosnymi kampanemi (na Seznamu, v metru, v televizi, kdekoli) oslovime ty same lidi, jako na specializovanem serveru, plus mnoho a mnoho dalsich. Jenze rozdil muze byt v tom, v jakem kontextu je oslovime. Jestlize si prave ted budu chtit koupit novy mobil a pojedu metrem, kde bude viset reklama na mobily, vubec si ji nevsimnu, protoze v metru myslim na neco uplne jineho. Kdyz si ale pak tentyz den vecer vyhradim hodinu na vyber noveho mobilu, pujdu na odborny server a tam si te reklamy uz vsimnu a budu na ni reagovat uplne jinak, nez rano v metru. Tim nechci rici, ze reklama na mobily v metru nefunguje. Jde jen o to, ze na kazdeho funguje reklama jina a jinde, a to i v pripade, ze se s ni setka na vice ruznych mistech. Zdravi, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 01. 11. 2002, 18:14 CET