RE: Otazka. Ako sa da zarobit na www?

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 01. 11. 2002, 18:11 CET


> Mluvime o celoplosnem pokryti prostrednictvim
> vymennych systemu. Mluvime o velkych
> zakaznicich jako Eurotel a Nokia. Napr na
> Seznamce ma pres 80 proc lidi mobila. Jine
> to nebude ani jinde.

Nemluvime *jenom* o celoplosnem pokryti. *Porovnavame* 
celoplosne pokryti s uzkym zacilenim. Je jasne, a v tom s vami 
naprosto souhlasim, ze celoplosnymi kampanemi (na Seznamu, v 
metru, v televizi, kdekoli) oslovime ty same lidi, jako na 
specializovanem serveru, plus mnoho a mnoho dalsich. Jenze 
rozdil muze byt v tom, v jakem kontextu je oslovime.

Jestlize si prave ted budu chtit koupit novy mobil a pojedu 
metrem, kde bude viset reklama na mobily, vubec si ji nevsimnu, 
protoze v metru myslim na neco uplne jineho. Kdyz si ale pak 
tentyz den vecer vyhradim hodinu na vyber noveho mobilu, pujdu 
na odborny server a tam si te reklamy uz vsimnu a budu na ni 
reagovat uplne jinak, nez rano v metru.

Tim nechci rici, ze reklama na mobily v metru nefunguje. Jde jen 
o to, ze na kazdeho funguje reklama jina a jinde, a to i v 
pripade, ze se s ni setka na vice ruznych mistech.

Zdravi,

Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 01. 11. 2002, 18:14 CET