RE: odbornost

From: Symersky, Tomas (tomas.symersky@omd.cz)
Date: 30. 10. 2002, 11:21 CET


Je to z duvodu kreativity - dejme tomu, ze mate 468x60, 300x300 a 120x600
pro novy automobil - zkuste vyrobit podle predstav kreativcu bannery, aby v
nem byly vsechny pozadavky - foto auta s otevrenym kufrem a vedle stojici
clovek (musi mu byt videt oblicej, je to znama osobnost) a slogan na dva
radky - dopadnete takto:

468x60 - nepouzitelne, na fotce neni poznat, co to je za auto a jestli je
vedle cmouha nebo Valenta
120x600 - nepouzitelne, leda ze by auto s clovekem bylo obracene o 90 stupnu
a to se nelibi klientovi
300x300 - v pohode

Vychazi Vam tedy, ze na tuto kampan je nevhodnejsi velky ctverec, ale co
jine produkty?

Muzete mi tedy vysvetlit, proc neni v tisku treba jen pulstrana a nic
jineho? Proc neni jen jeden rozmer billboardu? Zadne medium nema jeden
format, zalezi vzdy jen na financich a kreativite klienta, pokud to
neomezuje legislativa nebo neochotne a nepruzne obchodni oddeleni.


-----Původní zpráva-----
Od: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz]
Odesláno: 30. října 2002 11:05
Komu: reklama@nawebu.cz
Předmět: RE: odbornost


A proc to treba funguje na news.com (a spouste jinych zahranicnich serveru)?
Pokud se spravne divam, tak na uvodni strance je jedna velka plocha 728x90,
v clanku bud totez, nebo velkoformat uprostred clanku. Co se vam na tom
konkretne nelibi? Ze je reklamni plocha na strance jenom jedna? Nebo ze
existuje nekolik standardnich formatu? Podle meho nazoru se klienti ted musi
snazit odlisit, protoze jinak v te reklamni lavine uprostred prebobtnalych
designu proste nejsou videt - to by pri jedne plose na strance, ktera by tam
navic nebyla zdaleka vzdy, odpadlo.
JL

> -----Original Message-----
> From: Symersky, Tomas [mailto:tomas.symersky@omd.cz] 
> Sent: Wednesday, October 30, 2002 10:54 AM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: odbornost
> Importance: High
> 
> 
> souhlas, budete-li mit internet o jednom formatu, tak to bude 
> o tom, co bylo
> pred nekolika lety, kdy tu byl 468x60 - kazdy klient se bude 
> chtit vyznacit
> necim novym, originalnim - tim tedy vubec nic nevyresite!
> 
> -----Puvodní zpráva-----
> Od: Krám Jirí [mailto:jiri.kram@cz.tiscali.com]
> Odesláno: 30. ríjna 2002 10:53
> Komu: reklama@nawebu.cz
> Predmet: RE: odbornost
> 
> 
> Pane Lahvicka, tak jste to popsal by to rozhodne fungovat 
> nemohlo. Osobne
> jsem presvedcen, ze by na neco takoveho
> nepristoupili ani medialky ani klient. 
> 
> S pranim hezkeho dne
> 
> Jiri Kram
> 

V rijnu dostanete na Mesci k Out-of-the-boxu bonus 15 %.
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

---
Príchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002
 

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002
 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 10. 2002, 11:25 CET