A jak to vypada s absolutnimi hodnotami dnes? Ziskali jste vice, kdyz jste meli reklamu za 500 Kc, anebo kdyz jste reklamu snizili na 70 kc? Nemyslim pocet klientu, ale castku utrzenou za reklamu? Je vyssi nebo nizsi? MK ----- Original Message ----- From: "Petr Murmak" <petr@cdr.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, October 25, 2002 1:58 PM Subject: RE: kouzelny Internet? > > Je otazkou, zdali se na vysoke cene dost nepodili take to, ze > > se reklamy proda malo, resp. ze ma takovy podil v porovnani s > > ostatnimi formami reklamy. Je to zacarovany kruh. > > > Tak tomuto presne odpovidaji nase zkusenosti. Kuprikladu po snizeni ceny > az na soucasnych 70Kc za full banner u nas zacala inzerovat jedna firma, > ktera do te doby po nas ani nestekla - reklama se ji zdala predrazena. A > veru, uz u nas utratila (a utrati) z naseho hlediska pomerne slusne > castky :) > > Petr Murmak > CD-R server s.r.o. > +420 603 439 938 > www.cdr.cz, www.freemusic.cz >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 14:12 CEST