----- Original Message ----- From: <Tomas.Buril@firma.seznam.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, October 25, 2002 10:46 AM Subject: Re: kouzelny Internet? >ZJEDNODUSIM_CISLA: MFD si precte 1 000 000 lidi, celostrankovy inzerat stoji >370 000 Kc a zabira 100 % plochy. Osloveni jednoho cloveka stoji 0,37 Kc. > >INTERSTITIAL (abychom porovnavali cela plocha vs. cela plocha) na >zpravy.idnes.cz stoji 1 900 Kc za 1 000 Kc. Jedno shlednuti me stoji 1,90 >Kc. I kdyby sla iDnes na polovinu, stale je to skoro trikrat drazsi nez >stejna plocha v MFD (v prepoctu na osobu/zhlednuti - a to nemluve o tom, ze >se to zobrazi treba jednomu cloveku vicekrat, cimz se cena zvysuje; v MFD >zaplatim jednou a je jedno, kolikrat se clovek na tu reklamu podiva). Pokud si dobre pamatuji, tak zde pred casem padlo, ze MFD denne distribuuje cca 300.000 vytisku (pokud se ovsem nemylim), takze nevim, kde jste ten milion vzal. Nehlede k tomu, ze celostrankova inzerce neni "cela plocha", ale polovina plochy, protoze nviny mate vetsinou rozeverene... A pokud je nemate rozevrene, tak se jiste 5 sekund nekochate pohledem na reklamu, ale proste ji v cuku letu otocite dal. Pokud tedy byru tato cisla ... ak se ceny srovnavaji ... No, pocet prodanych vytisku ani nahodou neni pocet lidi, kteri ji ctou. Proc by si mel kazdy ze ctyrclenne rodiny kupovat vlastni vytisk? Celostrankovou inzerci rozumim celou stranku, coz je cela plocha, nikoli polovina. Pokud ctete clanky na strance 2 a na strance 3 je celostrankova reklama, reklamu na protejsim listu proste vnimate, at chcete nebo ne. MK
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 10:53 CEST