> Já osobně to považuji za logické, podobně to funguje i ve světě (alespoň na > serverech, po nichž se pohybuji já). Jako návštěvník serverů ani jako jejich > provozovatel bych nechtěl mít natvrdo interstitial bez možnosti jej > přeskočit, To prece vsichni zname: navstevnik je nastvan, protoze je to pro nej neco noveho, neco, co dosud neotravovalo. Server se zase boji, ze ztrati navstevniky. Jenze kdyz je obsah vysoce kvalitni, prezije navstevnik i reklamu. na druhou stranu tahle možnost mi přijde výhodná i pro reklamní > agenturu - než je nutit do co nejkratších časů zobrazení reklamy, klidně jim > provozovatel dá třeba 10, 15 vteřin, hlavně když je možnost přeskočit na > webovou stránku - takže na tom v podstatě vydělají všichni. Radeji pujdu do 5 sekund (ilayer na Seznamu - no, mohli by to prodlouzit :-)), nez riskovat, ze to nekdo neuvidi. Coz se nekryje s presnym cilenim. Naopak, i kdyz je presne cileni, presto chci (a jeste vice), aby byla ma reklama videt delsi dobu. > V závěru si dovolím jen reakci na vaše srovnání s rádiem a televizí - až > bude stát internetová reklama tolik co televizní nebo rádiová, potom můžeme > srovnávat přeskakování reklamy. To doufam nikdy nebude. Osobne jsem presvedcen, ze internetova reklama je predrazena - a prave proto bychom meli zakaznikovi nabidnout vse mozne i nemozne, aby u nas inzeroval. Rob www.robertnemec.com Posledni projekt: www.jaroslavsuchy.cz --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.406 / Virová báze: 229 - datum vydání: 21.10.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 24. 10. 2002, 11:37 CEST