Tato diskuse by se samozrejme mohla rozsirit i na možnost uzavřít (ukončit) formaty typu hi-splash, out of the box a mnohe další velmi agresivni formy reklamy. My na iDNES preferujeme variantu, která není pro nase uzivatele tak prilis agresivni, ale stále jde i pro klienta o velmi ucinny format. Tomas Kostrhoun iDNES -----Original Message----- From: Robert Nemec [mailto:nemec@robertnemec.com] Sent: Thursday, October 24, 2002 10:56 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Nechat lidi preskocit interstitial? Dobry den, asi vsichni z nas jsme si vsimli interstitialu na zpravy.idnes.cz. Je u nej (stejne jako na mnoha jinych mistech) moznost preskocit. Musim rict, ze se mi tato moznost vubec nelibi. V televizi ani radiu take nemuzete preskocit reklamy. Tak proc bychom meli lidem na internetu davat moznost reklamu preskocit? Samozrejme, hrozi riziko, ze si nainstaluji ad killery, nebo preskoci na chvili do jineho okna. V televizi mohou ale take prepnout kanal. U ad killeru doufejme, ze si je nainstaluje jen mensina. Co Vy na to? Rob www.robertnemec.com Posledni projekt: www.jaroslavsuchy.cz --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.406 / Virová báze: 229 - datum vydání: 21.10.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 24. 10. 2002, 11:03 CEST