RE: "Nereklama" GTS

From: Marek Antoš (antos@iinfo.cz)
Date: 21. 10. 2002, 18:36 CEST


Dobry den,

> Predpokladam, ze klient dostane pausalni cenu za obdobi, je 
> tato cena (bez konkretnich cisel ,to at si spocita kazdy sam) 
> vyrazne nizsi nez pri klasickem zobrazovani banneru ? 

tohle je sice otazka spis pro kolegyni, ktera ma u nas prodej reklamy na
starosti, nicmene pokusim se odpovedet. Skutecne jsme vychazeli z toho,
ze jsme spocitali cenikove ceny vsech ploch, ktere se na Lupe zpravidla
zobrazuji, a na jejich zaklade stanovili celkovou pausalni cenu za ten
tyden. Pro nejake slevy ale neni prostor: je treba si uvedomit, ze je
ted silne podzimni obdobi, kdy mame na Lupe temer 100% vyprodanost,
takze bila plocha je tam misto jednotlivych kampani, ktere by jinak jiny
klient zaplatil. Nemluve o tom, ze jsme s nekolika klienty museli
individualne resit presunuti jejich dlouhodobe objednanych kampani na
jiny tyden.

Ted samozrejme mluvim jen za Lupu, ale predpokladam, ze na iHNedu
postupovali uplne stejne.

Marek

---
Marek Antos
Internet Info, s.r.o., Na Strzi 5, 140 00 Praha 4
Web: http://www.iinfo.cz/ | tel: 02/4144 1695 | fax: 02/4144 1697

Lupa * Root * Mesec * Palmserver * Navrcholu * Slunecnice 
* Burza * Hokejka * Vajicko * Stavocentrum * Woko 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 10. 2002, 18:39 CEST