Pokud dobre nakoupite, tak se u vsech portalu da dosahnout ceny za klik kolem 5-10 Kc (podle typu kampane i mene, treba textova reklama na hopmepagi Atlasu v jedne kampani vysla na cca 2 Kc na klik). Hlavne ruzne typy textove reklamy a dalsich veci prodavanych na obdobi jsou z hlediska cile "nizka cena za klik" priznive. Jirka Lahvicka > -----Original Message----- > From: rnwyo@centrum.cz [mailto:rnwyo@centrum.cz] > Sent: Friday, October 18, 2002 11:03 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: referal - mate zkusenosti? > > > hezkej capslock :o) > minuly mesic jsem delal nejaky maly pruzkum ohledne Cost per Click. > Vetsinou to vyslo na cca 70-100,- Kc za klik (portalove servery). > Problem byl, ze to bylo pocitano z CPT a prumerneho clickrate, > takze vyslo lepe, kdyz si klient udelal nadprumernou kreativu, > ktera primela uzivatele ke kliknuti vice nez prumerne kreativy > a vyslo mu lepe to nakoupit na imprese. > > Samozrejme jsou zde jeste sekundarni problemy jako to, ze reklamni > formaty pusobi informativne, takze jiz pouhe jejich shlednuti ma > informativni charakter (za ktery vy nehodlate zaplatit) a uzivatel > se pak muze na zaklade shlednuti formatu rozhodovat v realnem zivote. > Dalsim nedostatkem je, ze realizovat impresi a realizovat jeden > "click" stoji asi tak stejne namahy. Bohuzel, klienta stoji jeden > click 100,- zatimco imprese halire. No a pokud by se ten click udelal > omylem :o))), stoji to klienta dost velke penize. > > frantisek >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 10. 2002, 11:10 CEST