RE: referal - mate zkusenosti?

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 18. 10. 2002, 11:09 CEST


Pokud dobre nakoupite, tak se u vsech portalu da dosahnout ceny za klik
kolem 5-10 Kc (podle typu kampane i mene, treba textova reklama na
hopmepagi Atlasu v jedne kampani vysla na cca 2 Kc na klik). Hlavne
ruzne typy textove reklamy a dalsich veci prodavanych na obdobi jsou z
hlediska cile "nizka cena za klik" priznive.
Jirka Lahvicka

> -----Original Message-----
> From: rnwyo@centrum.cz [mailto:rnwyo@centrum.cz] 
> Sent: Friday, October 18, 2002 11:03 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: referal - mate zkusenosti?
> 
> 
> hezkej capslock :o)
> minuly mesic jsem delal nejaky maly pruzkum ohledne Cost per Click.
> Vetsinou to vyslo na cca 70-100,- Kc za klik (portalove servery).
> Problem byl, ze to bylo pocitano z CPT a prumerneho clickrate,
> takze vyslo lepe, kdyz si klient udelal nadprumernou kreativu,
> ktera primela uzivatele ke kliknuti vice nez prumerne kreativy
> a vyslo mu lepe to nakoupit na imprese.
> 
> Samozrejme jsou zde jeste sekundarni problemy jako to, ze reklamni 
> formaty pusobi informativne, takze jiz pouhe jejich shlednuti ma
> informativni charakter (za ktery vy nehodlate zaplatit) a uzivatel
> se pak muze na zaklade shlednuti formatu rozhodovat v realnem zivote.
> Dalsim nedostatkem je, ze realizovat impresi a realizovat jeden
> "click" stoji asi tak stejne namahy. Bohuzel, klienta stoji jeden
> click 100,- zatimco imprese halire. No a pokud by se ten click udelal 
> omylem :o))), stoji to klienta dost velke penize.
> 
> frantisek
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 10. 2002, 11:10 CEST