Michal Illich, adresa do konferenci [SMTP:list@illich.cz] napsal: > Pokud muzu mluvit "za vyhledavace", je to > opravdu zcela jedno. Ty soucasne radi stranky > podle zcela jinych kriterii nez poctu slov v > url/titulku/textu... To je sice pravda, ale ne cela. 1) Nektere katalogy ve svem internim vyhledavani prikladaji urcitou vahu i klicovym slovum v URL. Tyka se to ovsem jen URL, ktere registrujete primo do daneho katalogu. 2) Znacny vyznam ma klicove slovo ve zpetnych odkazech a je pravdepodobne, ze se na vas budou ostatni odkazovat spis jako na "reality.cz", nez treba "xyz.cz/reality". Myslim samozrejme text odkazu, nikoli skutecne URL. > Pokud muzu alespon neco doporucit, nedelejte > zadne psi kusy, udelejte pekny, prehledny web > s dobrymi informacemi a kratkymi, nejlepe > staticky vypadajicimi url. To mohu jen podepsat :-) A jeste bych doplnil, ze URL take obcas pisou uzivatele do prohlizece, do emailu, rikaji ho do telefonu, atd. Cim snaz si ho zapamatuji a cim mene snadno v nem udelaji chybu, tim lepe. Zdravi, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 15. 10. 2002, 15:21 CEST