RE: SEO

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 15. 10. 2002, 16:15 CEST


Michal Illich, adresa do konferenci [SMTP:list@illich.cz] 
napsal:
> Pokud muzu mluvit "za vyhledavace", je to
> opravdu zcela jedno. Ty soucasne radi stranky
> podle zcela jinych kriterii nez poctu slov v
> url/titulku/textu...

To je sice pravda, ale ne cela.

1) Nektere katalogy ve svem internim vyhledavani prikladaji 
urcitou vahu i klicovym slovum v URL. Tyka se to ovsem jen URL, 
ktere registrujete primo do daneho katalogu.

2) Znacny vyznam ma klicove slovo ve zpetnych odkazech a je 
pravdepodobne, ze se na vas budou ostatni odkazovat spis jako na 
"reality.cz", nez treba "xyz.cz/reality". Myslim samozrejme text 
odkazu, nikoli skutecne URL.

> Pokud muzu alespon neco doporucit, nedelejte
> zadne psi kusy, udelejte pekny, prehledny web
> s dobrymi informacemi a kratkymi, nejlepe
> staticky vypadajicimi url.

To mohu jen podepsat :-)

A jeste bych doplnil, ze URL take obcas pisou uzivatele do 
prohlizece, do emailu, rikaji ho do telefonu, atd. Cim snaz si 
ho zapamatuji a cim mene snadno v nem udelaji chybu, tim lepe.

Zdravi,

Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 15. 10. 2002, 15:21 CEST