Re: jak nedelat kampan

From: nokia@logo4u.cz
Date: 25. 09. 2002, 18:25 CEST


Asi jak ci mozek, ja osobne tyto hrubky na webech i v bannerech velmi vnimam
a nasledne mam o pochyby o schopnosti dotycnych firem/jednotlivcu. To co lze
omluvit v e-mailu ci chatu, nepatri dle meho nazoru na oficialni
zviditelnovani se firmy/produktu.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



> Abych  si  taky  prisadil.  U nas nedavno probehla kampan na Bluetooth
> (kdo nevi co to je, rad vysvetlim). Protocilo se 200 000 banneru, a az
> teprve  na konci  jsem si nahodou vsiml, ze v banneru je misto Bluetooth
> napsane  Bluetrooth.  Podobne  jsem si ani nevsiml te chyby v uvadenem
> banneru na ucetnictvi.
>
> Nas  zakaznik o tom vubec nevedel, ackoliv banner prisel primo od nej,
> dokonce mu ani nevadilo, ze tech par dnu dojede s touto chybou.
>
> To snad jen na okraj, proste mozek si ty zname texty upravuje sam ;-)
>
> Přeji hezky den.
>
> Martin Barton



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 09. 2002, 18:26 CEST