Asi jak ci mozek, ja osobne tyto hrubky na webech i v bannerech velmi vnimam
a nasledne mam o pochyby o schopnosti dotycnych firem/jednotlivcu. To co lze
omluvit v e-mailu ci chatu, nepatri dle meho nazoru na oficialni
zviditelnovani se firmy/produktu.
Jarek Jesenský
www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
> Abych si taky prisadil. U nas nedavno probehla kampan na Bluetooth
> (kdo nevi co to je, rad vysvetlim). Protocilo se 200 000 banneru, a az
> teprve na konci jsem si nahodou vsiml, ze v banneru je misto Bluetooth
> napsane Bluetrooth. Podobne jsem si ani nevsiml te chyby v uvadenem
> banneru na ucetnictvi.
>
> Nas zakaznik o tom vubec nevedel, ackoliv banner prisel primo od nej,
> dokonce mu ani nevadilo, ze tech par dnu dojede s touto chybou.
>
> To snad jen na okraj, proste mozek si ty zname texty upravuje sam ;-)
>
> Přeji hezky den.
>
> Martin Barton
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 09. 2002, 18:26 CEST