Asi jak ci mozek, ja osobne tyto hrubky na webech i v bannerech velmi vnimam a nasledne mam o pochyby o schopnosti dotycnych firem/jednotlivcu. To co lze omluvit v e-mailu ci chatu, nepatri dle meho nazoru na oficialni zviditelnovani se firmy/produktu. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > Abych si taky prisadil. U nas nedavno probehla kampan na Bluetooth > (kdo nevi co to je, rad vysvetlim). Protocilo se 200 000 banneru, a az > teprve na konci jsem si nahodou vsiml, ze v banneru je misto Bluetooth > napsane Bluetrooth. Podobne jsem si ani nevsiml te chyby v uvadenem > banneru na ucetnictvi. > > Nas zakaznik o tom vubec nevedel, ackoliv banner prisel primo od nej, > dokonce mu ani nevadilo, ze tech par dnu dojede s touto chybou. > > To snad jen na okraj, proste mozek si ty zname texty upravuje sam ;-) > > Přeji hezky den. > > Martin Barton
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 09. 2002, 18:26 CEST