Primou zkusenost s touto reklamou nemam, i kdyz mame obcas nekde logo a jsme medialni partneri ruznych akci. Co jsem ale zaslechl drive je toto: Kdyz udelate reklamu na jogurt, zakaznik si to podvedome pamatuje a kdyz prijde do obchodu a uvidi "ten" jogurt, trkne ho to a mozna ho i koupi. Kdyz ale udelate reklamu na web, tak uzivatel prijde na internet a ten Vas "web" najednou neuvidi, a ta asociace ho netrkne!!! Musi napsat adresu a tu si z 99% nepamatuje, ba ani si nevzpomene, ze nejakou reklamu videl. Jedinou moznosti je, kdyz nasledne uvidi banner nebo jiny odkaz, pak se asociace vytvori. Takze jak psal Patrik, snad jako doplnek a opatrne. -- S pozdavem Michal Sviga e-mail: m@dama.cz ICQ: 151650399 http://www.dama.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 23. 09. 2002, 18:58 CEST