Re: Reklama naweb

From: Zdenek Cendra - SuperSMS.cz (mumie@supersms.cz)
Date: 23. 09. 2002, 15:45 CEST


Inu, kdyz si vzpomenu na nejakou offline reklamu z posledni doby, vzpominam
si na plagaty (a polepeniny lavicek) Hyperlink(x).cz, Mafia, Radio.idnes.cz,
tv.idnes.cz, ticketpro.cz, seznam.cz, billboardy psa.cz (u dalnice - velmi
zajimave :-))) , globe.cz/servery.cz/domeny.cz  a dalsi ...

... Z vyse uvedeho by se mohlo zdat, ze takovato reklama je k necemu dobra
.. na druhou stranu nejspise nejsem "normalni", jelikoz takovouto reklamu
temer vyhledavam a vsimam si ji mnohem vice nez reklamy na jogurty a novy
praci prasek ...

V zasade ale musim souhlasit s nazorem jez je nize: samostatna reklama ciste
offline razu na www stranky (produkt) toho koncovemu
uzivateli/potencionalnimu kupci prilis nerekne ... .i kdyz nyni se mi
vybavuje napriklad pomerne zajimava kampan na tehdy jeste opevovany
redbox.cz a jeho prekvapeni, ktere probihalo predevsim offline (televize,
plagaty, radio), ale bylo cilene predevsim na redbox.cz ....

Pekny zbytek dne!

BTW: Co se prestat neustale hadat: kdo (a kolik) poslal v mailu navic radku?
:-)

Zdenek Cendra
www.superhosting.cz

----- Original Message -----
From: "Zandl Patrick" <Patrick.Zandl@idnes.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, September 23, 2002 2:40 PM
Subject: RE: Reklama naweb


Nemám zkusenosti ani tak z nejaké studie, jako spise osobní. Zkouseli jsme
offline reklamu na mnoho nasich projektu v nejruznejsich provedenich -
billboardy, radio, tisk, snad jen TV jako primou reklamu jsme nemeli a vždy
bych to povazoval jen za doplnek internetove reklamy, tedy něco jako: "hm,
ti mají prachy, to asi bude seriosne minemy projekt" - ale pokud takova
offline reklama nemela oporu v razantni online reklame, tak se ztratila a
vysumela.

Cili offline reklama ano, ale jen jako doprovod k online reklame, jako
pripomenuti, ze to myslite vazne, jako upozorneni na další aspekty, které
nebylo možno zminit v online reklame nebo tak nevyznely. Tedy offline
reklamu na internetove projekty nezatracuji, ale chce to s ni pracovat
opatrne.

hezky den,

Patrick Zandl
Pomocny grafik iDNES
==========================
MMD MAFRA a.s, Mobil Media a.s.
http://www.idnes.cz, www.technet.cz, www.mobil.cz
patrick.zandl@mobil.cz, +420-2-22064500



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 23. 09. 2002, 15:49 CEST