Inu, kdyz si vzpomenu na nejakou offline reklamu z posledni doby, vzpominam si na plagaty (a polepeniny lavicek) Hyperlink(x).cz, Mafia, Radio.idnes.cz, tv.idnes.cz, ticketpro.cz, seznam.cz, billboardy psa.cz (u dalnice - velmi zajimave :-))) , globe.cz/servery.cz/domeny.cz a dalsi ... ... Z vyse uvedeho by se mohlo zdat, ze takovato reklama je k necemu dobra .. na druhou stranu nejspise nejsem "normalni", jelikoz takovouto reklamu temer vyhledavam a vsimam si ji mnohem vice nez reklamy na jogurty a novy praci prasek ... V zasade ale musim souhlasit s nazorem jez je nize: samostatna reklama ciste offline razu na www stranky (produkt) toho koncovemu uzivateli/potencionalnimu kupci prilis nerekne ... .i kdyz nyni se mi vybavuje napriklad pomerne zajimava kampan na tehdy jeste opevovany redbox.cz a jeho prekvapeni, ktere probihalo predevsim offline (televize, plagaty, radio), ale bylo cilene predevsim na redbox.cz .... Pekny zbytek dne! BTW: Co se prestat neustale hadat: kdo (a kolik) poslal v mailu navic radku? :-) Zdenek Cendra www.superhosting.cz ----- Original Message ----- From: "Zandl Patrick" <Patrick.Zandl@idnes.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, September 23, 2002 2:40 PM Subject: RE: Reklama naweb Nemám zkusenosti ani tak z nejaké studie, jako spise osobní. Zkouseli jsme offline reklamu na mnoho nasich projektu v nejruznejsich provedenich - billboardy, radio, tisk, snad jen TV jako primou reklamu jsme nemeli a vždy bych to povazoval jen za doplnek internetove reklamy, tedy něco jako: "hm, ti mají prachy, to asi bude seriosne minemy projekt" - ale pokud takova offline reklama nemela oporu v razantni online reklame, tak se ztratila a vysumela. Cili offline reklama ano, ale jen jako doprovod k online reklame, jako pripomenuti, ze to myslite vazne, jako upozorneni na další aspekty, které nebylo možno zminit v online reklame nebo tak nevyznely. Tedy offline reklamu na internetove projekty nezatracuji, ale chce to s ni pracovat opatrne. hezky den, Patrick Zandl Pomocny grafik iDNES ========================== MMD MAFRA a.s, Mobil Media a.s. http://www.idnes.cz, www.technet.cz, www.mobil.cz patrick.zandl@mobil.cz, +420-2-22064500
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 23. 09. 2002, 15:49 CEST