Nechtel jsem na tohle ani reagovat, protoze mi to prijde absurdni, ale diskuse me donutila:-)) rekneme, ze existuji 2 varianty zobrazeni reklamy po vyhledavani - a) podle klicovych slov - vytvori se databaze slov nebo spojeni, na ktera reklamni system reflektuje a zobrazi danou reklamu - je pomerne snadne vytvorit databazi relevantnich slov... b) vzdy po vyhledavani, de facto se vyhledavani bere na stejnou uroven jako homepage seznamu, tzn. necilene - teoreticky by bylo vhodne vyloucit zobrazeni reklamy v pripade hledani pro danou kampan "nevhodneho" retezce, ale prakticky je nemozne vytvorit databazi "nevhodnych" retezcu - 1) je jich neuveritelne mnoho a pro kazdou kampan jsou jine 2) jak uz bylo receno, "podvod" je v tomto pripade negativni, ale "bez podvodu" je naopak pozitivni...takze neni prakticky mozne to tak udelat... Ted mate dve moznosti - budto budete po vyhledavani zobrazovat pouze reklamu "na slova" (pripad a), a pokud nebude retezec odpovidat zadne kampani, nezobrazite nic, nebo prekousnete, ze muze nastat v setine procent i tato situace udajne poskozujici dobre jmeno firmy, a zobrazite necilenou reklamu... Nechme byt blbosti a podme radsi resit neco podstatneho:-)) Honza Sramek http://www.mitril.cz > prilis skromny Ice!!! > > Omlouvam se vsem za ty megabajty, ktere ode mne museli obdrzet. > Je mi to opravdu velmi lito. > > Jeste by mne ale zajimalo, kdybyste vy, ucastnici konference, > byli v marketingovem oddeleni Sporitelny a rozhodovali o tomto > produktu a byli si vedomi, ze reklama bude zobrazena i na "ta" > slova, zda byste tento reklamni format zakoupili. Staci > Zakoupil/Nezakoupil
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 11. 09. 2002, 20:10 CEST