Je tezke pochopit proc kdyz to dela takovehle kraviny. Trosku zabredavate do pojmu namisto odliseni, co klientovi prinasi uzitek a co mu skodi. F. ______________________________________________________________ > Od: Weil David <weil@cdny.cz> > Komu: "'reklama@nawebu.cz'" <reklama@nawebu.cz> > CC: > Datum: Wed, 11 Sep 2002 16:18:37 +0200 > Předmět: RE: Je Sporitelna podvodnik? > > ale tady se jednalo o úplně jiný produkt. tohle nebyla reklama cílená, ale > plošná. je to tak těžké pochopit? > > s pozdravem > david weil > communication design, s. r. o. > weil@cdny.cz > +420 2 252 75 256 > +420 2 252 75 164 > > > -----Original Message----- > > From: rnwyo@centrum.cz [mailto:rnwyo@centrum.cz] > > Sent: Wednesday, September 11, 2002 4:06 PM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: RE: Je Sporitelna podvodnik? > > > > > > aha.. takze ma asociace Vam pripada silena, zatimco > > vsechny portaly rikaji, jak moc je reklama na > > urcita klicova slova presne zacilena a skvela? > > > > Trosku mimo, ze? > > > > F. > > -------------------- Centrum pro milovníky peněz http://finance.centrum.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 11. 09. 2002, 16:29 CEST