RE: Je Sporitelna podvodnik?

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 11. 09. 2002, 15:40 CEST


Staci vytvorit slovnik VHODNYCH slov - rekneme 1000 nejhledanejsich slov pokryje 99,9 % vsech hledani (to neni presne cislo, ale ne daleko od skutecnosti), staci z nich pak jen vyloucit a) slova pro tento typ reklamy nevhodna, b) slova prodana.
Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz

> -----Original Message-----
> From: Weil David [mailto:weil@cdny.cz] 
> Sent: Wednesday, September 11, 2002 3:34 PM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: Je Sporitelna podvodnik?
> 
> 
> tedy dobrá, zkuste tedy rozumně odpovědět aspoň na první část 
> - vytvoření
> slovníku nevhodných slov.
> 
> s pozdravem
>   david weil
>   communication design, s. r. o.
>   weil@cdny.cz
>   +420 2 252 75 256
>   +420 2 252 75 164
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 11. 09. 2002, 15:41 CEST