Staci vytvorit slovnik VHODNYCH slov - rekneme 1000 nejhledanejsich slov pokryje 99,9 % vsech hledani (to neni presne cislo, ale ne daleko od skutecnosti), staci z nich pak jen vyloucit a) slova pro tento typ reklamy nevhodna, b) slova prodana. Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz > -----Original Message----- > From: Weil David [mailto:weil@cdny.cz] > Sent: Wednesday, September 11, 2002 3:34 PM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: Je Sporitelna podvodnik? > > > tedy dobrá, zkuste tedy rozumně odpovědět aspoň na první část > - vytvoření > slovníku nevhodných slov. > > s pozdravem > david weil > communication design, s. r. o. > weil@cdny.cz > +420 2 252 75 256 > +420 2 252 75 164 >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 11. 09. 2002, 15:41 CEST