---> Bonjour, (to nejdulezitejsi je v poslednim odstavci ;-) myslim, ze dotycna reklama mela vic problemu nez jen nefunkcnost v nekterych browserech. Ponechme stranou vymysl o poctu zobrazeni (sam jsem ji videl pokazde a nekolikrat si ji i zahral). Hlavni problem vidim v tom, ze jsem vubec nepochopil, co se stane, kdyz nekam kliknu (usability issue), kdyz uz se rozlezly zelvy, nedalo se to zastavit (problem jsem resil zavrenim okna). Kdyz uz jsem to dohral, nevedel jsem, kam kliknout, abych se dozvedel, kdo mi takovou zabavu pripravil (vyhozene penize). A kdyz jsem uz nasel i to, tak jsem vubec neodhalil, ze se daji na cilovem serveru hrat nejake hry (spatne zvolena cilova destinace). Uz vubec jsem nepochopil, ze kvuli tomu musim zmenit poskytovatele pripojeni -- to ctu az tady. Myslim, ze trpelivost jsem prokazal dostatecnou. Jelikoz jsem v te dobe sel na Lupu opakovane, zkusil jsem si to vicekrat protrpet. Kdyby to bylo na jakemkoli jinem serveru, pockal bych, az to prejde. Takhle jsem ctyrikat nastvane zavrel okno s Lupou a sel se venovat praci. Takovyhle typ reklam je potreba dusledne otestovat na lidech. Verim, ze testovani na realnych uzivatelich dava nejpresnejsi vysledky, ale dnes vim, ze GameZone dela hry, u kterych nevim, o co v nich jde, jak je ovladat, jak se jich zbavit a co mam z toho, ze jsem je uspesne dohral. Napad to byl skvely, provedeni mizerne. Servery, kde reklama bezela by mely dostat odmenu za otestovani. Preci nemuze byt pro Telecom takovy problem udelat si "exkluzivni klub", kde se ctenarum, kteri budou ochotni testovat obcas jeho produkty a reklamy na ne, venuje nejaky propagacni predmet. Testovacimu jezdci mohli dat treba ty hodinky, co Telekom rozdava novinarum na tiskovkach (minimalne ty pro me tam nekde budou, protoze hodinky nenosim). -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 08. 2002, 01:26 CEST