Predpokladam, ze take na Slovensku je pouze dobrovolna (= aktivita reklamnich agentur samotnych) Rada pro reklamu, ktera hodnoti uroven a obsah reklam a upozornuje tvurce tech spatnych, ze by je meli prestat pouzivat. To dotycny muze udelat, ale nemusi a nic zavazneho mu nehrozi. I nektere velke a solidni agentury ci firmy si tak schvalne udelaji provokativni billboard (naha zena na krizi, tehotna zena rodici pocitac a pod.) a nechaji je vylepene tak dlouho, nez je Rada upozorni. Mezitim se billboard probira v tisku (v lepsim pripade i v TV :-), tim agentury sveho vysledku dosahnou, billboard stahnou a vsichni jsou spokojeni :-) Jestli se ta reklama na banneru nelibi Vam, dejte podnet one slovenske Rade, pokud se nelibi POST.sk, at to da k soudu. Mne se slovo "skaredy" az tak hrozne a zalovatelne nezda, to mi take obcas napise o nasem webu nejaky ten jedinec z nasich 30 tisicu ctenaru mesicne :-) Nedival jsem se sice, ale zrejme by dle autora banneru mel POST.sk prehodnotit svuj design, vypada to ze ma banner vyjadrovat obecne znamy nazor :-) Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Roman Fordinal (WebCom)" <fordinal@slovanet.sk> To: "nokia@logo4u.cz" <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, July 11, 2002 9:17 AM Subject: Re[2]: banner mimo normy? > Wednesday, July 10, 2002, 11:23:14 PM, you wrote: > > nlc> Zalezi na tom, jake a zda mate na Slovensku zakony o srovnavaci reklame. > neviem ake su zakony o zrovnavacej reklame u nas, tu by skor mal na > reklamu dohliadat na nejaky ten urad (to ze si nevsima internet asi > nikoho neprekvapi). > ja by som vsak tu reklamu ani so styrmi prizmurenymi ocami nehodnotil > ako zrovnavaciu. > "Ked je POSTar skaredy..." > to je uz i na mna silna kava > otazka je vsak ako si moze niekto dovolit nieco take vobec vypustit > von?
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 11. 07. 2002, 10:21 CEST