Javasript je pro tohle to nejhorsi reseni, nikdy nebude kompatibilni se vsemi prohlizeci, navic si ho muze kdokoli vypnout, to pri generovani z db nehrozí. Petr Murmak píše: > > > nechci zde prozrazovat prilis, ale bannery brzy zrejme nebudou > > tim nejzadanejsim, vymyslime nove sluzby > > ale ta textova reklama v okne misto banneru je zajimava > > kdysi jsme to zkouseli s javovskym apletem > > ale nejak jsme to nedokazali zesynchronizovat s redakcnim > > systemem a do reklamniho systemu jsme to nedostali uz vubec > > > Nechcete prozrazovat prilis, ale na druhou stranu zadate o radu. Skoda, > ze tak jednostranny pristup. Ale abych nebyl zlej, tak neco k tomu povim > ;) > > > jak to pracuje? > > muze se ten text menit jako bannery? > > muze se ten text nacitat automaticky z nejake generovane stranky? > > > Jsou vlastne dve moznosti. Prvni je v pouziti neceho z JavaScripu, > iframe a ilayer, idealne kombinace vsech tri, pro servirovani z nejakeho > reklamiho systemu, ktery to podporuje. Potom ale musite vedet co a jak > delate, musite pamatovat na uskali jednotlivych prvku a je nutne to > ozkouset na mnoha browserech ruznych verzi, abyste si byl jist, ze vse > chodi jak ma (dam priklad: na >NN4.5x a <5 je temer nemozne pouzivat > vice ilayeru na jedne strance). Nebo proste jen pouzijete nejakou > menecenejsi kombinaci a spokojite se s tim, ze dany reklamni prvek uvidi > mensi mnozstvi lidi, neb se nekterym nezobrazi (ono, mam-li byt uprimny, > ani pouziti vsech tri zminenych prvku nezajistuje zobrazeni u vsech > klientu). > > Druha moznost je tesna integrace reklamniho systemu s redakcnim systemem > (at uz si ten "reklamni system" naprogramujete jako jednu tabulku s > jednim php skriptem, nebo pouzijete jiz neco hotoveho). Neco takoveho > jsem zvolil i pro CD-R server a musim rici, ze je to velmi rozumna vec. > Kdyz se kuprikladu nyni k nam podivate (www.cdr.cz), tak v modrem > ramecku napravo je textova reklama servirovana z reklamniho systemu. A > navic to umoznuje i takova pekna kouzla, jako kdyz je prodan reklamni > prvek X a zaroven Y, tak je vzhled nejaky, kdezto kdyz je prodana jen > prvek X, tak je treba umisten i trochu jinde a vzhled muze pusobit > jinak. Ma to ten prijemny efekt, ze se tim trochu nici bannerova slepota > a mame overeno, ze to zabira. Kuprikladu nase buttony (120x60, zobrazeny > mezi tou tabulkou a novinkami) maji na svou velikost opravdu vysokou > clickrate (zhruba na stejne urovni jako normalni bannery nahore ci > dole). > > Petr Murmak > CD-R server s.r.o. > www.cdr.cz, www.freemusic.cz > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 20:55 CEST