Re: NewLinx - zaruceny vymenny pomer 1:1

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 01. 07. 2002, 14:28 CEST


Pane kolego,
možná i ostatní uživatelé konference by uvítali, pokud by tato diskuse -
je-li z vaší strany míněna vážně, tj. jestli se skutečně chcete něco
dozvědět a ne jenom provokovat - byla nadále vedena mimo konferenci. Šetřeme
bandwidth, čas a trpělivost ostatních. Vkládáte mě zde do úst (viz níže)
něco, co jsem nikdy neřekl: to nemá s korektní a věcnou diskusí nic
společného.

Pokusím se ještě naposledy dát přesný návod krok za krokem (měl jsem za to,
že i ty předchozí byly pochopitelné). Upozorňuji ale, že vás nijak nehodlám
přesvědčovat, že sůl je slaná a slunce vychází na východě, a že newLinx mění
1:1. To není věc žádného přesvědčování a agitace. Dám vám jenom návod, jak
to zjistit, přesvědčit se pak už musíte sám. Jestli je to málo, pak se
omlouvám, víc neumím:
1. Udělejte si webovou stránku.
2. Dejte na ni 1 ks banner s kódem newLinxe, zadejte si spoření.
3. Docilte určitého počtu zobrazení, jaké si stanovíte, třeba 10 000
zobrazení.
4. Spočítejte si, kolik jste naspořil.
5. Udělejte si druhou webovou stránku.
6. Dejte na ni banner.
7. S prvním naspořením zacilte na tuto stránku, aby se zde protáčela vaše
kampaň.
8. Otočte 10 000 zobrazení na druhé stránce.
9. Spočítejte výsledky.
10. Dejte mně vědět, jak to dopadlo.

Dále prosím mimo konferenci, toto byl poslední můj příspěvek na toto téma,
soukromě vám samozřejmě odpovím.



----- Original Message -----
From: "Vladimir Zelezny BFU" <netmag@seznam.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, July 01, 2002 1:31 PM
Subject: Re: NewLinx - zaruceny vymenny pomer 1:1


> Jasne a logicke. Taktez to znamena, ze kontrola neni. Cili
> jak ja bych si predstavoval, jak ta debata zhruba mela probihat:
>
> ---start---
> p. Hlavenka:
> Nechcete se třeba přesvědčit, že poměr je skutečně a vždy 1:1? Je to tak
> snadné, můžete pak napsat, co jste zjistil - místo tvorby nepodložených
> hypotéz.
>
> ja:
> Pane Hlavenka, prosim, reknete nam, jak se clovek muze presvedcit,
> navic, kdyz je to tak snadne. Prosim o konkretni popis.
>
> p. Hlavenka:
> Nuze dobra, mate pravdu, jako obvykle, pane Zelezny.
> Nicmene, cely system je zalozen na duvere uzivatelu mr. Linxe k
serizonosti Cpress.
> A snad byste neveril, ze by Cpress riskoval svoji dobrou povest ?
>
> ja (smeju se pod vousy, mumlam si pro sebe, ale nepisu to jiz do
konference):
> Jojo, kdyby ostatni vedeli to co ja vim....
> ---end---
>
> Na druhou stranu takovato konference by me tolik nebavila...
>
>
> On Mon, 1 Jul 2002 13:09:59 +0200, Hlavenka Jiri wrote:
>
> >To má jednoznačný důvod. Bannery bývaly v nějakých dřevních dobách u
> >uživatelů a tahaly se z jejich webů. To ale vedlo ke dvěma problémům:
> >a) kolísavá konektivita uživatelů (členů systému), weby na geocities a
doma
> >za pevnou linkou atd., spadené servery,  dostupnost bannerů občas hrozná.
> >Výsledek: místo bannerů se zobrazovaly prázdné čtverečky, uživatelé
naštvaní
> >a vinili z toho nás. Server, který plive bannery do newLinxe i adrenalinu
je
> >teď na KPNQwestu (tuším), výkonná mašina, nejsou už problémy s pomalým
> >taháním bannerů.
> >b) uživatelé často měnili bannery, schválené za neschválené. Pokud je
banner
> >u uživatele, ten udělá banner květinka.gif, naši admini mu jej schválí,
> >protože je v pořádku, potom jej ve čtyři ráno zamění za soubor se stejným
> >názvem, ale je to tvrdé porno, nemůžeme nic dělat. Na toto pár vykuků
přišlo
> >a systém zneužívalo, teď, když jsou bannery u nás, to už možné není.
>
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 01. 07. 2002, 14:27 CEST