To vite, "nezavedene" specializovane servery maji sice reklamni plochy volne, ale ty "zavedene" servery (zrejme i naprosto obecne a tedy na nikoho nezacilitelne portaly, freeeweby a pod.) jsou nyni tak preplnene, ze proste neni jineho zbyti pro medialky, nez nebrat ohledy na sve draze paltici klienty a placat jednu reklamu pres druhou, nehlede na mozny konkurencni vztah inzerentu a potencialni znechuceni ctenaru ze dvou agresivnich formatu banneru :-) Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Petr Hanisch" <Petr.Hanisch@AliaWeb.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, June 28, 2002 4:28 PM Subject: reklama na tiscali.cz Prave jsme navstivil stranku serveru www.tiscali.cz. Prvni co jsem spatril byl lnterestitial, coz neni nic neobvykleho, nicmene po jeho odbehnuti mi na titulni strance po chvilce nabehl dalsi specialni format roll out, to by samo o sobe taky nebylo nic divneho, kdyz tedy pominu jak me to otravovalo, nicmene co me zaujalo vice je to, ze oba ty to vyrazne formaty byly na propagaci konkretnich znacek automobilu, avsak pokazde na jinou. Zatimco pred titulni strankou se jako Interestitial objevi reklama na Peugota na titulni strance se jako roll out objevi WV. Nevim, ale byt klient tak se mi to asi dost nelibi. Jak moc je asi ta rekama efektivni ? Me samotneho prekvapilo nejen dve podobne vyrazne agresivni reklamy na jednom miste ,ale i stejny propagovany product, i kdyz od jineho klienta. Petr Hanisch www.aliaweb.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 28. 06. 2002, 18:07 CEST